کرکیچ:‌ بازیکنان بارسا غیرقابل مهار می باشند

۱۵م دیماه ،

 این بازیکن بیست و دو ساله که از تیم نوجوانان بارسلونا به فوتبال حرفه ای معرفی شده است، برای بازی در برابر بارسا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به باشگاه دوران نوجوانی خود باز می گردد.

بویان کرکیچ بر این باور است که تیم وی در حال حاضر وظیفه دشوار حذف کردن بارسلونا برای صعود به مرحله بعد را به عهده دارد این درحالی است که بارسلونا در حال حاضر به عقیده بسیاری از کارشناسان بهتر تیم جهان شمرده می شود.

کرکیچ پس از بازی منتخب کاتالونیا با نیجریه گفت دیدار با بارسا بسیار دشوار خواهد بود. ما می دانیم که در برابر بهترین تیم جهان بازی می کنیم با این حال این مسئله را نیز می دانیم که می توانیم برای آنها ایجاد مشکل کنیم.

وی گفت ما بازیکنان بسیار خوبی داریم اما بازیکنان بارسا غیرقابل کنترل می باشند. آنها دایما بازیکنانی می سازند که فلسفه باشگاه را به خوبی می دانند و من بر این باورم که این روند تا چندین سال آتی ادامه خواهد داشت.

کرکیچ که تابستان قبل پس از یک سال حضور در آ اس رم از بارسلونا به سن سیرو منتقل شد، اعلام کرد از جایگاه کنونی اش رضایت دارد با این حال احتمال بازگشت به این تیم را رد نکرد.

وی گفت بودن در میلان برای من بسیار مهم است زیرا در این باشگاه فرصت های زیادی دارم و فکر می کنم باشگاه نیز از من رضایت کامل دارد.

کرکیچ گفت در فوتبال شما هیچوقت نمی دانید که چه اتفاقی می افتد. وی افزود شرایط من ساده نیست زیرا من در حال حاضر دو تا سه گزینه دارم.

با این حال در شرایط کنونی قصد دارم تمرکز خود را بر میلان بگذارم. من اکنون دراین تیم بازی می کنم و قصد دارم بهترین عملکرد خود را در این تیم به نمایش بگذارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.