کرگر: می‌خواهم در اوج کناره گیری کنم

۱۹م اسفند ،

به گزارش فارس، جیمی کرگر فردا (یکشنبه) و در دیدار برابر تاتنهام هاتسپر برای پانصدمین بار در لیگ انگلیس به میدان خواهد رفت ولی همچنان بر پایان دوران فوتبال خود در پایان فصل تاکید دارد.

بسیاری بر این باور می باشند که عملکرد فوق العاده این بازیکن در ترکیب لیورپول ممکن است وی را باز هم برای ادامه حضور در زمین فوتبال متقاعد کند.

در هر حال جیمی کرگر می‌داند که پا به سن گذاشته و دیگر مانند قبل فرصت حضور در ترکیب ثابت لیورپول را ندارد. بر این اساس او هیچ علاقه‌ای به تغییر تصمیم پیشین خود ندارد.

«من تصمیمم را گرفته‌ام. پس از آن نیز هیچ اتفاقی رخ نداده که بخواهد تصمیمم را تحت تاثیر قرار دهد. دلیلی هم نمی‌بینم آن را تغییر دهم زیرا همه چیز خوب پیش می‌رود. هواداران بر این باورند که چون در برخی از دیدارها در ترکیب قرار می‌گیرم، باید به دوران فوتبالم ادامه دهم ولی اگر به تیم نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که تصمیم درستی گرفته‌ام.»

کرگر ادامه داد: می‌خواهم در اوج از فوتبال کناره گیری کنم. همه دیده‌اند که در این سطح هم می‌توانم در ترکیب قرار بگیرم. قصد دارم هر زمانی که در ترکیب تیم قرار گرفتم، به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم تا بالاترین تعداد پیروزی در این فصل را بدست آوریم. هدفم این است. نمی‌توانم راه بهتری برای پایان دادن به دوران فوتبالم پیدا کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.