” کریستوفر مک کواری” بر صندلی کارگردانی ” ماموریت غیر ممکن ۵″ تکیه خواهد زد + تصاویر

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

“کریستوفر مک کواری” کارگردان و فیلمنامه نویس مطرح هالیوودی و برنده اسکار بر صندلی کارگردانی “ماموریت غیر ممکن ۵” تکیه خواهد زد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران iبه نقل از هالیوود نیوز؛ “کریستوفر مک کواری” کارگردان و فیلمنامه نویس مطرح هالیوود که پیش از این جایزه ی iبهترین فیلمنامه نویسی اسکار را برای فیلم “مظنونین همیشگی” در سال ۱۹۹۹ از آن خود کرده است. تازه ترین سری از “ماموریت غیر ممکن” را کارگردانی خواهد کرد.

بنابراین گزارش تفسیری؛‌ کمپانی “پارامونت پیکچر” و دو تهیه کننده ی این فیلم “جی جی آبرامز” و” تام کروز” در حال مذاکره با “کریستوفر مک کواری” می باشند تا سکان کارگردانی این فیلم را iبه وی بسپارند.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر “کریستوفر مک کواری” با ” تام کروز” در فیلم ” تنها چیزی که نیاز داری کشتن است”، ” جک ریچر” و قسمت دوم ” تاپ گان”  iبه عنوان فیلمنامه نویس همکاری دارد، همچنین با پروژه ی ” گرگینه” با بازی ” هیو جکمن” نیز همکاری دارد.
لازم iبه ذکر است؛ فیلم ” ماموریت غیر ممکن ۴: پروتوکل شبح”  آخرین سری ماموریت غیر ممکن ۶۹۴ میلیون دلار در سطح جهان فروش داشت.

گفتنی است؛ از بازیگرانی که در قسمت پنجم ” ماموریت غیر ممکن” حضور خواهند داشت می توان iبه: “تام کروز”، “جرمی رنر”، “وینگ رامس” و “پائولا پاتون” اشاره کرد و هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.