کریستیانو:گل اول را هواداران باید بزنند

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: از هواداران می‌خواهم که با حضور خود در سانتیاگو برنابئو اولین گل ما را وارد دروازه بایرن مونیخ کنند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کریستیانو رونالدو در آستانه بازی برگشت خود مقابل بایرن مونیخ آلمان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: هواداران باید مهم‌ترین نقش خود را به محض ورود ما به زمین مسابقه ایفا کنند، ما با حضور آنها دلگرم می‌شویم و اگر متحد باشیم همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: از جمعیت حاضر در برنابئو انتظار دارم که اولین گل ما را به ثمر برسانند. این یک مسابقه تعیین کننده خواهد بود و ما بازیکنان وقتی حمایت هواداران را ببینیم اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنیم و می‌توانیم بهتر هم باشیم.

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با بیان اینکه این مسابقه تا دقیقه آخر یک مبارزه خواهد بود، اظهار داشت: شرکت در رقابتی که در آن محکوم به برد هستیم، بسیار هیجان‌انگیز است و آدرنالین خون را بالا می‌برد. بایرن تیم بزرگی است و می‌دانیم که حریف سختی برای ما است. در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردیم و باید در این بازی حساس خانگی مقابل آنها پیروز شویم. می‌دانیم که پیروزی در این دیدار بلیت حضور در فینال را به دست ما خواهد داد.

رونالدو با بیان اینکه آنچه در مونیخ رخ داد، نه مثبت و نه منفی بود، افزود: ما در شرایط خوبی هستیم و مطمئنم که در خانه پیروز خواهیم شد؛ زیرا از حمایت هواداران خود برخوردار هستیم. به پیروزی امیدوارم. آنها در ورزشگاه خود، ما را شکست دادند، اما ما توانستیم خارج از خانه یک گل به ثمر برسانیم. بایرن تلاش خواهد کرد روی ضدحملات به ما گل بزند.

وی با ابراز نگرانی از مهاجمان بایرن مونیخ گفت: گومس یکی از بهترین گلزنان لیگ قهرمانان است و ریبری و روبن نیز بسیار خطرناک هستند. آنها در حمله و دفاع محکم هستند.

کریستیانو رونالدو خاطرنشان کرد: همیشه بدون توجه به قدرت حریف، به یک شیوه بازی می‌کنم. شاید آدرنالین بیشتری در بازی‌های حساس و دشوار ترشح شود، اما روحیه من مثل همیشه خواهد بود.

وی ادامه داد: در رئال مادرید احساس می‌کنم که در خانه هستم. این سومین فصل حضور من در تیم است و تلاش می‌کنم تا هر سال بهترین عملکردم را برای رئال به کار ببندم. همه چیز خوب پیش می‌رود و می‌خواهم همین‌طور ادامه داشته باشد. مهم‌تر از همه می‌خواهم که به فینال برسیم و حریف بارسا یا چلسی شویم. امیدوارم که فینالیست شویم زیرا برای ما بازیکنان، رئال ماردید و هواداران‌مان در سراسر جهان بسیار مهم است. به همین دلیل از بازی در این مسابقه هیجان‌زده و خوشحال هستم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رئال مادرید, کریستیانو

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.