کریستین رونالدو در مصاف رادامل فالکائو / مسعود اوزیل به بازی امشب می رسد

۲۶اردیبهشت،

جام حذفی اسپانیا رئال – اتلتیکو / ورزشگاه سانتیاگو برنائو – مادرید

دو تیم فینالیست و همشهری در جام حذفی اسپانیا در جشن پایانی فصل جاری فوتبال این کشور به مصاف هم می‌‌روند .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، این دیدار ساعت ۲۱ و سی‌ دقیقه به وقت محلی- ۲۴ به وقت ایران – در ورزشگاه ‘سانتیاگو برنابئو’ی پایتخت اسپانیا برگزار می گردد.

با وجود آنکه قیمت بلیت جایگاههای ویژه آن تا ۲۷۵ یورو تعیین شده اما بنا به گزارشها، همه بلیتهای ورزشگاه ۸۵ هزار نفر رئال مادرید تا روز قبل به فروش رسیده است.

علت این امر  آن است که دو تیم پایتخت نشین اسپانیا ، پس از ۲۱ سال برای کسب جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند.

رئال مادرید  در فصل جاری نتوانست به دهمین جام خود در جام قهرمانان اروپا یا کسب جام باشگاههای برتر فوتبال اسپانیا (لالیگا) دست یابد. 

 
از سو‌ی‌ دیگر، اتلتیکو مادرید ۱۶ سال است که در دیدارهای جام حذفی هم در برابر رئال مادرید تسلیم می گردد.

با این حال،  رئال مادرید اکنون در پله دوم و اتلتیکو  در پله سوم ‘لالیگا’ قرار دارند و حضور خود را در جام قهرمانان اروپا در فصل آینده تضمین کرده اند .

 
آخرین دیدار بین دو تیم ماه قبل میلادی در ورزشگاه ‘ویسنته کالدرون’ با نتیجه دو بر یک به نفع رئال مادرید تمام شد، اما کارشناسان می گویند نمی توان انتظار داشت این وضعیت در بازی امشب رخ دهد زیرا در آن بازی، رئال مادرید حتی با بازیکنان نیمکت نشین خود صاحب پیروزی شد .

به عقیده کارشناسان، ‘رادامل فالکائو’ مهاجم کلمبیایی اتلتیکو مادرید ملقب به ‘ببر’، در بازی امشب نبردی دیدنی با ‘کریستیانو رونالدو’ ستاره پرتغالی رئال مادرید خواهد داشت اما همانطور که این دو برای تیمشان مهم می باشند، بازیکنانی که در خط پشتی‌ آنها بازی می‌‌کنند نیز اهمیت فراوانی دارند .

کریستیانو رونالدو نیز به نوبه خود، به ‘مسعود اوزیل’ آلمانی نیاز دارد. اوزیل که دو هفته قبل در بازی با تیم وایادولید در لیگ اسپانیا مصدوم شده بود، با تلاش بسیار، شمارش معکوس خود را برای حضور در بازی امشب آغاز کرده و بهترین بازیکن مورینیو برای دادن آخرین پاس به خط حمله است .

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.