کریس: اسپانیایی‌ها بی‌خودی شلوغ می‌کنند

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال بر خلاف بازیکنان اسپانیا معتقد است که سه روز زمانی کافی برای آماده شدن جهت حضور در یک مسابقه فوتبال است.

دو تیم اسپانیا و پرتغال چهارشنبه شب در حالی نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ را برگزار می‌کنند که اسپانیایی‌ها از سه روز فرصت مرحله نیمه نهایی با یک چهارم نهایی انتقاد دارند،‌ اما کریستیانو رونالدو نظر دیگری دارد و معتقد است که اسپانیایی‌ها “بی‌خودی شلوغ می‌کنند و سه روز زمان کافی است”.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال که تک گل تیمش را در دیدار مقابل چک به ثمر رساند، گفت: اسپانیایی‌ها دلیلی برای شکایت ندارند. سه روز استراحت برای برگزاری یک مسابقه کافی است. بعضی از بازیکنان اسپانیا معتقدند که این زمان کوتاه است و می‌تواند بر روی آنها تاثیر منفی داشته باشد اما من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای اطمینان دارم که سه روز برای ریکاوری فرصت کاملی است. آنها بی‌خودی شلوغ می‌کنند.

رونالدو در دو بازی اول تیمش نمایش ضعیفی داشت و بسیار مورد انتقاد گرفت، اما در دو بازی اخیر نمایش خیره کننده‌ای داشت و هر سه گل تیمش را به ثمر رساند. وی درباره ارزیابی‌اش از این رقابت‌ها، گفت: این رقابت‌ها را خوب آغاز نکردیم اما با تلاش و جانفشانی بازیکنان رفته‌رفته بهتر شدیم و الان در شرایط خوبی به سر می‌بریم. درباره خود هم باید بگویم که این رقابت‌ها را خوب شروع نکردم، اما خوشبختانه عملکردم بهتر شد. می‌دانستم که زمان گلزنی من هم فرا خواهد رسید. درخشش من در بازی‌های اخیر ثمره تلاش و فداکاری بازیکنان تیم بوده است. نزدیک ۱۰ سال است که در بازی‌های باشگاهی با آنها ارتباط دارم و مقابل هم یا در کنار هم قرار می‌گیریم.

رونالدو درباره بازی حساس چهارشنبه شب با اسپانیا، گفت: فشاری را برای این بازی احساس نمی‌کنم. من بازیکن با تجربه‌ای هستم و ۱۰ سال است که در میادین حرفه‌ای بازی می‌کنم. با پرتغال و تیم‌های باشگاهی‌ام در بازی‌های حساس بسیار زیادی به میدان رفته‌ام. بنابراین دلیلی برای احساس فشار ندارم. احساس مسئولیت زیادی می‌کنم، اما فشاری را تحمل نمی‌کنم. به چنین بازی‌های عادت کرده‌ام.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۵ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اسپانیا, رونالدو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.