کریمی: تکواندو پتانسیل تشکیل چند تیم ملی را دارد

۲۲م دیماه ،

مربی سابق تیم ملی تکواندو معتقد است، می توانیم به طور همزمان حتی سه تیم ملی را تشکیل دهیم.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: فاصله زمانی رقابت های جهانی و کشورهای اسلامی در سال آینده کم است بنابر این تشکیل دو تیم ملی به سود تکواندو خواهد بود حتی می توانیم سه تیم تکواندو و نیز به صورت همزمان داشته باشیم.

وی در خصوص مدعیان سرمربیگری تیم ملی تکواندو گفت: بسیار طبیعی است که مربیان بسیاری ادعای حضور در تیم ملی را داشته باشند و فدراسیون نیز مختار است فرد مورد نظرش را از بین گزینه ها معرفی کند تشکیل دو تیم ملی در هر صورت بهترین موقعیت برای مربیان خواهد بود.

 سرمربی سابق تیم ملی در اولین دوره بازی های کشورهای اسلامی در سال ۲۰۰۵ و در عربستان خاطر نشان کرد: سطح فنی آن دوره از رقابت های کشورها اسلامی بسیار بالا و در حد مسابقات جهانی بود چون تکواندو کاران قدرتمند آفریقایی هم حضور داشتند در مجموع حدود ۶۰ کشور خارجی در اولین دوره شرکت داشتند که نشان از اهمیت بالای رقابت ها بود.

وی گفت:به نظر من می توانیم با وجود مصدومان بسیاری که در بین نفرات اصلی داریم به جوانان بیشتر اعتماد کنیم در واقع هم اکنون در سبک وزن مشکلات بسیاری داریم که باید با بها دادن به بازیکنان جوان و تازه از آنها استفاده کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.