کریمی: در وزن هفتم بازیکن تازهی دعوت نمی شود

۲۶ام بهمن ،

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با اولتیماتوم به با تجربه های تیم ملی، سرمایه های تکواندو را حفظ می کنیم.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیا این مطلب افزود: یوسف کرمی تمرینات خوبی در اردوها دارد. به کرمی و نصر آزادانی در اردوها اولتیماتوم داده ایم تا با تمرینات بهتر خود را آماده مسابقات کنند. برای تیم ملی هر تکواندوکاری که شرایط آرمانی داشته باشد را می پذیریم و با حفظ نفرات آماده به فکر سرمایه های کشور هستیم.
وی گفت: برای دور تازه تمرینات که از چهارشنبه آغاز شده و تا پنج شنبه ادامه دارد بهنام اسبقی که به سبب مصدومیت در دور قبلی تمرینات غایب بود حضور دارد و سه بازیکن تازه هم اضافه شده اند. با تعطیلی اردوها بازیکنان در اختیار تمرینات باشگاهی قرار می گیرند. با اتمام مسابقات لیگ برتر هم از دهم تا ۲۷ اسفند تمرینات تیم ملی برگزار می گردد.
کریمی در مورد مصدومیت تکواندوکاران وزن هفتم تیم ملی یادآور شد: کورش رجلی و احمد محمدی با توجه به مصدومیت باید حدود ۲ ماه استراحت داشته باشند اما با توجه به حضور مهدی خدابخشی و یوسف کرمی بازیکن دیگری دعوت نخواهد شد چون می توانیم از تکواندوکاران اوزان ۶ و هشت هم در وزن هفتم استفاده کنیم.
کریمی که به عنوان سرمربی تیم استیل البرز در لیگ برتر هم فعالیت دارد، در مورد این تیم گفت: مهدی هنرمند پیگیری بیشتری نسبت به تمرینات تیم دارد و توانسته ایم با آغاز اردوهای تیم ملی تمرینات باشگاهی را نیز هماهنگ کنیم. در هفته های پایانی هم مسابقات سختی نداریم.
وی در مورد هفته سوم و چهارم لیگ برتر افزود: در بازی مقابل دانشگاه می توانستیم برنده باشیم اما در وزن اول حامد اصلانی و در وزن چهارم مجید بهرامی عملکرد خوبی نداشتند و در حد خود حاضر نشدند ضمن آنکه علی مومنی و حسن شکری هم با اخطار مقابل کرمی کرمی و نصرآزادانی باختند. در بازی مقابل شهرداری ورامین هم در وافع به داوری شکست خوردیم.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.