کریمی: نشون می دم فوتبالیست یعنی چی

بینا- علی کریمی این روزها از همه طرف تحت فشار است. شاید درگیری او با ژوزه مانوئل بسیار بازتاب داشته وهمه رسانه ها و اهالی فوتبال را درگیر خود کرده اما کریمی در این مدت مشکلات و درگیری های دیگری هم داشته.

اختلاف با رویانیان، مشکلات با رسانه ها و جایگاهش در تیم ملی از مشکلاتی است که بازیکن محبوب پرسپولیسی ها با آن دست و پنجه نرم می کند. با اینکه این مشکلات و حاشیه ها می توانند فوتبالیست ها را نابود کند اما علی کریمی پیش از این ثابت کرده که این مشکلات انگیزه هایش را بیشتر می کند و از او چهره جدیدی می سازد.

اتفاقی که به نظر می رسد این بار هم افتاده و شاید این چهره جدید را بتوان در بازی با کره جنوبی دید. علی کریمی از روزی که از تمرینات پرسپولیس کنار گذاشته شده با انگیزه ای مضاعف می خواهد خودش را آماده نگه دارد. او چهره ثابتی است که هر روز ساعت ۷ صبح به ورزشگاه درفشی فر می رود و تا حضور بازیکنان پرسپولیس آنجا تمرین می کند.

او نامش در لیست جدید کی روش هم دیده می شود و اینطور که شنیده می شود سرمربی تیم ملی به او پیغام داده که برای بازی با کره جنوبی حساب ویژه ای روی او باز کرده است. صحبت های خصوصی کریمی هم نشان می دهد که در این بازی به دنبال خط و نشان کشیدن برای مخالفانش است.

او به یکی از نزدیکانش گفته: «در بازی با کره جنوبی بهشون نشون می دم که بازیکن کیه و فوتبالیست یعنی چی». کریمی علاوه بر اینکه در این بازی می خواهد توانایی هایش را به مانوئل نشان دهد گوشه چشمی هم به رسانه ها و مطبوعات دارد. کریمی برخلاف نکونام و رحمتی، حاضر نشد در جلسه آشتی با رسانه ها هم حاضر شود.

با این بهانه که کار شخصی داشته، در این جلسه غایب بود. حتی شنیده می شود بعد از نشست هم از نکونام و رحمتی هم خواسته بود در بیانیه ننویسند تا بازی با کره جنوبی دست نگه دارند. کریمی اعتقاد داشت که یک برد خوب مقابل کره جنوبی دهان همه منتقدان را می بندد و احتیاجی به آشتی با رسانه ها نیست.

در این روزها کریمی سکوت کرده و به هیچ عنوان حاضر نیست سکوتش را در برابر تمام هجمه هایی که مقابلش وجود دارد بکشند. به نظر می رسد او می خواهد که حرفش را در زمین بزند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.