کریمی: نه در AFC پارتی دارم و نه کسی را می‌شناسم/ بسیار‌ها در ایران از انتخابم خوشحال نشدند

۰۳م آذر ،

350-10.jpg

علی کریمی، نامزدی‌ خود برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۲ آسیا را غیرمنتظره و مبهم خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (جمعه) در حاشیه دیدار تدارکاتی این تیم برابر شهرداری باغستان دربارهٔ انتخاب خود به عنوان یکی از سه نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا اظهار کرد: راستش برای خود من یک مقدار که نه بسیار غیر منتظره بود. در فصل قبل پرسپولیس یا من بازیکن بسیار خوب نبودیم. اما این اتفاقی است که قسمت من شده است.

وی افزود: من نه در AFC پارتی دارم و نه کسی را می‌شناسم. این انتخاب برای خودم هم از جهاتی مبهم است، هرچند که در داخل بسیار از اشخاص از این موضوع خوشحال نشدند اما انتخاب من افتخاری برای همه فوتبال است.

کریمی با اشاره به اینکه شانس بازیکن کره‌ای برای تصاحب جایزه بازیکن سال آسیا از او بیشتر است، گفت: دعای خیر مردم همیشه پشت سر فوتبال بوده است و امیدوارم که برای دومین بار این جایزه را به دست بیاورم تا مردم ایران هم خوشحال شوند. به هر حال این موضوع برای فوتبال ما خوب است اما آن چیزی که من در این چند روز دیدم و شنیدم این طور بود که بسیار‌ها از این اتفاق خوشحال نشده‌اند اما برای من مهم نیست. این اتفاقی است که قسمت من شده و همین که با ۳۵ سال سن توانسته‌ام جزو سه نفر نهایی آسیا باشم برایم یک افتخار است، حال باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بعضی می‌گفتند اگر علی کریمی بود، ایران به ازبکستان نمی‌باخت، گفت: این شیطنت بعضی از اشخاص است که چنین حرف‌هایی می‌زنند، من در بازی قبلی با کره جنوبی هم بازی نکردم اما بازی را بردیم. هرچند که بسیار‌ها گفتند تیم ملی با خوش‌شانسی کره جنوبی را برد، ما در بازی برابر ازبکستان شانس نیاوردیم و می‌توانستیم موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. ازبکستان فقط یک موقعیت داشت و همان، گل شد. درست است که شانس در فوتبال تاثیرگذار است اما وقتی ما بازی رفت را در ازبکستان بردیم، بسیار‌ها از جمله مجری همان برنامه گفتند که ایران با نامردی و با کمک داور بازی را برد. آنقدر از این حرف‌ها زدند که همان بلا سر خودمان آمد و در بازی برگشت با ازبکستان داور یک گل سالم ما را قبول نکرد.

وی افزود: اگر من در بازی با ازبکستان بودم هم همین نتیجه رقم می‌خورد. ما هنوز برای صعود به جام جهانی شانس داریم. کارمان سخت شده اما غیر ممکن نشده است. اگر به جام جهانی برویم افتخاری است که برای همه ما نه فقط تیم ملی به دست می‌آید. اگر دقت کنید هر زمان که ما به جام جهانی رفته‌ایم بعد از آن چند بازیکن‌مان به تیم‌های اروپایی ترانسفر شده‌اند و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ماست. امیدوارم با دعای خیر مردم از این چند بازی باقی مانده امتیاز لازم را بگیریم و همه به هم کمک کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

علی کریمی دربارهٔ آخرین وضعیت آمادگی خود گفت: من دیروز یک ام‌.آر‌.آی تازه گرفتم که راضی کننده بود. مصدومیتم ترمیم شده و از فردا نرم دویدن را آغاز می‌کنم و اگر خدا بخواهد یک هفته تا ۱۰ روز دیگر تمرین با تیم را آغاز می‌کنم. به امید خدا خود را برای بازی جام حذفی با ملوان آماده می‌کنم، دو هفته است که تمرین نکرده‌ام و باید در این مدت آمادگی خود را مجددا پیدا کنم.

هافبک پرسپولیس در پایان دربارهٔ هم زدن غذای نذری امام حسین (ع) در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: به هر حال این حال و هوایی است که در این روزها همه ما داریم و من هم مثل بقیه مردم در عزاداری امام حسین (ع) شرکت می‌کنم، امیدوارم نذر همه قبول و حاجت همه برآورده شود. من هم مثل سایر مردم در این ده روز برای امام حسین (ع) تلاش می‌کنم و امیدوارم محرم برای ما فقط در این ده روز خلاصه نشود و در همه سال محرم را حس کنیم و از آن درس بگیریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.