کریم باقری پس از جشن تولد ۴۱ سالگی :پیر شدن ناراحت‌کننده نیست / اطلاعی از اختلاف دایی و پروین ندارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس در حالی یک برد شیرین را مقابل صبا به دست آورد که کریم باقری کاپیتان اسبق این تیم تولد ۴۱ سالگی‌اش را جشن گرفت.

امیر حسین اعظمی:آقا کریم مثل همه پرسپولیسی‌ها از برد تیمش خوشحال است و تاکید می‌کند که حالا امیدواری به اردوی این تیم برگشته و سرخپوشان می‌توانند قهرمان شوند. باقری در مورد پیروزی مقابل صبا، شانس قهرمانی پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرگزاری خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

مثل اینکه به قهرمانی امیدوار شدید؟

مسلما این برد خیلی به ما کمک تا دوباره امیدوار شویم. بازی خوبی انجام دادیم و ۳ امتیاز را گرفتیم، از طرفی پرسپولیس در این مدت دچار حاشیه‌های زیادی شد ولی هم توانستیم این حاشیه‌ها را جمع‌وجور کنیم.

به نظر شما شانس مدعیان قهرمانی یکسان است؟

شرایط جدول طوری است که فاصله تیم‌ها بسیار نزدیک است و من شانس مدعیان را تقریبا یکسان می‌دانم. این درست که حریفان ما با یکدیگر بازی دارند و کارشان سخت است ولی بازی‌های ما هم آسان نیست. از طرفی بازی‌ها تعطیل شده و پرسپولیس ۳۵ روز در شرایط بازی قرار نخواهد داشت. ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم افت نکند.

خیلی‌ها معتقدند کار پرسپولیس در ۳ بازی باقیمانده راحت است و این تیم استرس کمتری نسبت به استقلال و فولاد دارد. نظر شما چیست؟

اینطور نیست که بدون استرس باشیم و خیالمان راحت باشد. هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و نظرم این است که کار آسانی نداریم. مطمئنا تعطیلی مسابقات می‌تواند یک مشکل بزرگ برای پرسپولیس باشد. ما باید خیلی خوب برنامه‌ریزی کنیم تا وقتی دوباره بازی‌ها شروع شد دچار مشکل نشویم.

این روزها بحث اختلاف علی دایی و علی پروین در رسانه‌ها مطرح است. آیا این موضوع صحت دارد؟

من اطلاعی ندارم و در جریان نیستم. دوست ندارم در مورد شایعه اختلاف دایی و پروین حرف بزنم، حتی اگر واقعیت داشته باشد. من پرسپولیس را دوست دارم و می‌خواهم تیمم در آرامش باشد. از پیشکسوتان پرسپولیس هم خواهش می‌کنم که در حال حاضر به تیم آرامش بدهند و اگر انتقاد یا نظری دارند بعدا در موردش صحبت کنند. اگر هم دایی مشکلی در پرسپولیس احساس کند مطمئنا با توجه به مسئولیتی که دارد در موردش اقدام خواهد کرد. فقط امیدوارم آرامش پرسپولیس به هم نریزد. من امیدوارم پرسپولیس در سال ۹۳ روزهای خوبی داشته باشد و از طرفی تماشاگران با فوتبال آشتی کنند و به ورزشگاه بیایند.

چند روز پیش تولدتان را جشن گرفتید. از اینکه یک سال پیرتر شدید ناراحت نیستید؟

پیر شدن طبیعت گذر زمان است. انسان‌ها از دوران کودکی آرزوهای زیادی دارند و همیشه برای پیشرفت تلاش می‌کنند. من هم در این سال‌ها تلاش کردم تا از زندگی لذت ببرم و خدا را شکر می‌کنم. پیر شدن ناراحت کننده نیست و  مهم این است که انسان دنبال کارهای درست باشد.

آیا آرزویی داشتید که در این سال‌ها به آن نرسیدید؟

چیز خاصی نبوده و من از همه چیز راضی هستم. تقریبا به همه چیزهایی که خواستم رسیدم و خدا را شکر می‌کنم.  اگر هم کم و کاستی وجود داشت مربوط به عملکرد خودم بود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.