کریم باقری: کمیته فنی ژوزه را نمی خواهد

۱۸م آذر ،

خبرآنلاین: این روزها شایعه برکناری مانوئل ژوزه از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته، او با تصمیم باشگاه تا روز دوشنبه به مرخصی رفته تا منتظر تصمیم نهایی مسئولان پرسپولیس باشد. به نظر می رسد یحیی گل محمدی جدی ترین گزینه برای جانشینی اوست.

کریم باقری شماره کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شایعات پیرامون این روزهای سرخپوشان و برکناری مانوئل ژوزه از سرمربیگری این تیم گفت: «فعلا که به صورت قطعی اقدامی صورت نگرفته اما باشگاه دو روز مرخصی به این مربی پرتغالی داده که این نشان می دهد مسئولان پرسپولیس تغییراتی را مدنظر دارند و قرار است این تصمیمات را با کمیته فنی در میان بگذارند و آن طور که به نظر می رسد اکثر اعضا کمیته فنی با ادامه حضور ژوزه در کادر فنی مخالفند.»

او در مورد نامطلوب بودن شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: «پرسپولیس این فصل بهترین های ایران را جذب کرد و همه هواداران امیدوار بودند تا با ایجاد تغییرات تیم محبوبشان تقویت شود اما متاسفانه این طور نشد. با توجه به تغییرات گسترده در ترکیب و کادر فنی تیم، نتایج ضعیف پرسپولیس در اوایل فصل تا حدودی توجیه می شد اما حالا نیم فصل اول به پایان رسیده و پرسپولیس در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد که به هیچ عنوان خوشحال کننده نیست. به هر حال تعطیلات نیم فصل می تواند بهترین زمان برای تصمیم گیری باشگاه باشد.»

باقری در مورد اختلاف به وجود آمده میان بعضی از بازیکنان تیم و مانوئل ژوزه گفت: «از ابتدا فصل چند بازیکن با این مربی به مشکل برخوردند و علیه او مصاحبه هایی را کردند که این موضوع به ضرر پرسپولیس تمام شد. اگر این اختلافات ادامه پیدا کند به هیچ عنوان نمی توان آینده خوبی را را برای تیم پیش بینی کرد.»

شماره ۶ سابق تیم ملی در مورد احتمال حضور یحیی گل محمدی در راس کادر فنی پرسپولیس گفت: «در حال حاضر یحیی مسئول تیم است و تمرینات را زیر نظر دارد و به نظر من اگر او یکی از گزینه های جانشینی ژوزه باشد، انتخاب خوبی خواهد بود. به هر حال یحیی مدتی است که در دل تیم حضور دارد و نقات ضعف و قوت پرسپولیس را بهتر از هر کس دیگری می شناسد، همچنین او گزینه مورد قبول بازیکنان است. اما مهم تر ازهمه  این است که هر کسی به عنوان سرمربی به کار خود مشغول شود مسئولان تیم از او حمایت کنند. در فوتبال ما همیشه به مربیان خارجی فرصت بیستری نسبت به داخلی ها داده می گردد که این تصمیم درستی نیست. اگر هدایت تیم به دست یحیی داده شود باید از همه نظر از او حمایت شود تا با آرامش به کار خود ادامه دهد.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.