کریم باوی: سیدصالحی می‌تواند تیر خلاص پرسپولیس را در دربی شلیک کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – کریم باوی می گوید سرپا شدنش را مدیون استیلی، یوسفی و دکتر طاهری‌اعظم است.

به گزارش ممتاز؛کریم باوی سرطلایی سابق فوتبال ایران این روزها در بیمارستان عرفان تهران بستری است. گلزن سابق تیم ‌ملی، پرسپولیس و شاهین که دو عمل جراحی سنگین‌ بر روی لگن و زانویش انجام شده، امیدوار است دوباره بدون عصا و به شکل طبیعی راه برود.

* از عمل جراحی خودتان حرف بزنید؟

۶ روز پیش از ناحیه لگنم که مشکل داشت مورد عمل جراحی قرار گرفتم و بعد از آن هم به فاصله ۳ روز عمل دیگری بر روی زانوی راستم انجام شد. دکتر طاهری اعظم جراحم بعد از به هوش آمدنم در صحبتی به من گفت که در عمرش عملی به این سنگینی و دشواری انجام نداده بوده و اظهار تعجب می‌کرد که با این وضعیت زانو، من چطور سال‌ها راه می‌رفتم! واقعاً بعد از خدا، سلامتی را مدیون حمید استیلی، طاهری اعظم و اکبر یوسفی هستم و آنها دوباره مرا سر پا کردند.

* در مورد دربی حساس پایتخت چه نظری دارید؟

به نظر من مهره‌های پرسپولیس واقعاً بهتر از استقلال می باشند اما از آنجا که بر روی نیمکت استقلال هم امیر قلعه‌نویی می‌نشیند و مساوی هم می‌تواند به سود استقلال تمام شود به نظرم بازی مساوی می‌شود.

* خودتان در خط حمله بازی می‌کردید، در خصوص خط آتش دو تیم پرسپولیس و استقلال  چه نظری دارید؟

حضور سیدصالحی و قاضی در خط حمله دو تیم بسیار حساس و تعیین‌کننده خواهد بود. هوش و ذکاوت سیدصالحی را بهتر از قاضی می‌دانم و اگر دربی روز او باشد این مهاجم می‌تواند تیر خلاص پرسپولیس را در دربی شلیک کند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.