کریم در فرمانداری سامان استخدام می‌شود/ مسابقه نقدنویسی مردمی برای کلاه پهلوی برگزار می‌شود

۱۲م دیماه ،

با پخش قسمت شانزدهم سریال کلاه پهلوی

سینماپرس-گروه تلویزیون/با پخش قسمت شانزدهم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»، کریم پس از تکمیل تحصیلات خود به استخدام فرمانداری سامان در می‌آید.

به گزارش سینماپرس، در قسمت شانزدهم این سریال مخاطبان شاهد اتفاقهای مختلف و متنوعی خواهند بود. در این قسمت حضور شادی و مه لقاء بدون حجاب در بالکن فرمانداری سبب اعتراض اهالی سامان می گردد و در پی آن، میرزا رضا و آقا سید به نمایندگی از اهالی سامان، به فرمانداری می آیند تا نسبت به این مساله به فرخ اعتراض کنند. سبب اعتراض میرزا نیز این است که شادی، برخلاف بلانش زنی مسلمان است و به همین سبب حضور بی حجاب وی در انتظار عمومی، تاثیر نامطلوبی بر مردم می گذراد.
از دیگر اتفاق های این قسمت می توان به برنامه ریزی شادی برای باز کردن پای زنان سامان به میهمانی های شبانه اشاره کرد.همچنین در این قسمت امین حیایی بازیگر نقش کریم با تکمیل سواد خود موفق به استخدام فرمانداری در می آید.

همچنین در این قسمت شهر سامان به پیشواز ماه محرم می رود و مجلس عزاداری در مسجد بازار برگزار می گردد. در این مقطع زمانی عزاداری در ایران ممنوع است و اهالی شهر دور از چشم ماموران نظمیه اقدام به برپایی عزاداری می کنند.

***برگزاری مسابقه نقدنویسی برای کلاه پهلوی

همچنین از این قسمت و با پخش قسمت شانزدهم، مسابقه نقدنویسی برای سریال کلاه پهلوی برگزار می گردد. جزئیات این مسابقه روز پنج شنبه بر روی پایگاه اینترنتی کلاه پهلوی اعلام خواهد شد.

سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و پنج ماه از آغاز پخش آن می گذرد. در پایگاه اینترنتی اختصاصی این سریال به نشانی www.kolahpahlavi.tv علاوه بر انتشار یافتن مطالب مختلف دربارهٔ این سریال، امکانی فراهم شده تا مخاطبان بتوانند پاسخ سوال های خود از عوامل پروژه را دریافت کنند، با دیگر مخاطبان درخصوص مسائل مختلف بحث و گفت و گو کنند و نیز مطالب خود دربارهٔ این سریال را در فضایی اختصاصی منتشر کنند. پخش سریال کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۷۰۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.