کری های رویانیان و حاجی ادامه دارد!

۳۰م دیماه ،

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقای فتح‌الله‌زاده ما در ۱۰ دقیقه ۳ گل زدیم که شما نمی‌توانید به این زودی این رکورد را ثبت کنید.
 
 محمد رویانیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای فتح الله زاده اول به شما عرض می‌کنم بهتر است به جای اینکه در مورد ما صحبت کنید به دنبال این باشید که حداقل یک گل به ملوان می‌زدید و الان دنبال این حرف و حدیث‌ها نبودید. آقای فتح الله زاده ما سه گل را در ده دقیقه ۱۰ نفر به استقلال زدیم و این رکورد را بعید می‌دانم حالا حالاها ثبت کنید.

وی افزود: آقای فتح الله زاده بهتر است در مورد چیز‌های دیگر صحبت کنید.روز قبل بسیار حرص خوردم حق ما را جلوی چشم ۱۲۰ هزار نفر خوردند از صمیم قلب متاسفم.

وی ادامه داد: یک سناریو برای پرسپولیس نوشتم و بهتر است به چیز‌هایی پی برده‌ام. در گفت و گو با پایگاه اینترنتی باشگاه نگاه کنید مطمئن باشید صحبت‌های من بسیار دیدنی و شنیدنی است.

وی در پاسخ به این سوال که رئیس دپارتمان داوری اعلام کرده خطا روی حقیقی پنالتی نبوده و خطای خود این بازیکن بوده، گفت: از عسگری شکایت می‌کنم و او باید پاسخ خود را در مورد این حرف‌های غیر منطقی بدهد.اصلا ایشان به چه حقی داوری را انتخاب کرده که سی میلیون با او مشکل دارند.

وی افزود: چرا این داور را انتخاب کردید؟ چرا به دنبال این نبودید تا یک داور بی‌طرف دربی را قضاوت کند؟ چرا داوری گذاشته‌اید که پرسپولیسی‌ها به او حساس‌اند و او نیز با پرسپولیسی ها مشکل دارد؟ آیا گذاشتن یک داور بی‌طرف سخت است؟

وی افزود: آقای عسگری عزیز من انتخابتان غیر مسئولانه و عجیب بود، تصمیم شما ضد امنیتی بود و باید پاسخ بدهید، برای شما واقعا متاسفم که نتوانستید یک تصمیم درست بگیرید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در سال ۷۶ در بازی پرسپولیس و استقلال شما همان داوری میباشید که عابدزاده مستقیم توپ را از دروازه وارد دروازه حریف کرد و شما آن را آفساید اعلام کردید. آقای عسگری بهتر است به مسائل بیشتر توجه کنید.

وی افزود: یکی به ما بگوید کمیته داوران چیست و دپارتمان داوری کجاست؟ آخر نفهمیدیم این دکان بقالی ها و درگیری ها برای چیست؟ هر روز پیگیر مسائل داوران هستیم، یکی از کمیته انتقاد می‌کند یک از دپارتمان. بهتر است به جای این کارهای کار خود را انجام دهید ما مستنداتی را مثل روز روشن ارائه کردیم و همه ایران هم می‌دانند چه اتفاقی افتاده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که مثل اینکه قهرمانی در لیگ برتر را می‌خواهند به استقلال بدهند و جام حذفی را به پرسپولیس، گفت: من از این ماجراها خبری ندارم اصلا بهتر است دو جام را به استقلال بدهند تا خیال آقای فتح الله زاده راحت شود، چرا خودتان را اذیت می‌کنید.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.