کسادی بازار لپ تاپ های سه بعدی در ایران

توجه به کاهش قدرت خرید مردم و رشد قیمت ها در بازار، توجه به سمت لپ تاپ هایی که از تکنولوژی نوین مانند سه بعدی بهره مند هستند کمتر شده است.

به گفته فعالان بازار دیجیتال، این روزها فروش لپ تاپ های سه بعدی در بازار کاهش پیدا کرده است به طوریکه اصلا می توان گفت لپ تاپ های سه بعدی مشتری ندارند.

فعالان بازار در همین رابطه روایت می کنند: «این لپ تاپ ها در بازار ها موجود هستند اما از آنجاییکه تقاضا برای آنها در حد ناچیزی است فضای ویترین مغازه ها را بخود اختصاص نمی دهند».

کارشناسان معتقدند طراحی چنین لپ تاپ هایی از سوی شرکت های مختلف آخرین شانس آنها برای مقابله با نفوذ رو به گسترش گوشی های هوشمند و تبلت هایی است که روز به روز بر محبوبیت شان در محیط های حرفه ای افزوده می شود.

ابعاد نمایشگر این لپ تاپ ها که عمدتا در میان گیمرها مورد استقبال قرار گرفته است، معمولا از ۱۵ تا ۱۷ اینچ در نوسان است و سخت افزار آنها به گونه ای طراحی شده که به طور خودکار قادر به نمایش تصاویر به صورت سه بعدی باشد.

در حال حاضر برای دیدن تصاویر سه بعدی این لپ تاپ باید از عینک مخصوص استفاده کرد اما پیش بینی می شود در آینده بسیار نزدیک نسل جدیدی از نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینک نیز روانه بازارها گردد.

حداقل قیمت این لپ تاپ ها در بازار ایران سه میلیون تومان برآورد شده است.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.