کسالت مانع حضور جمشید مشایخی در یک فیلم شد

فرشاد یاسر مدیر تولید تله‌فیلم «آتش بر آب» درباره چگونگی مراحل تولید این اثر گفت: «با توجه به فیلمنامه و جلساتی که با کارگردان و تهیه‌کننده داشتیم با پروژه‌ای روبرو بودیم که به لحاظ جغرافیایی از تعدد لوکیشن برخوردار بود. چرا که بخش اعظمی از فیلمنامه در دشت‌ها و خود شهر یاسوج رخ می‌دهد و بخش دیگر آن در تهران. بر همین اساس تولید سختی را پیش‌رو داشتیم که خدا را شکر با تیمی خوب توانستیم تا به امروز کار‌ها را به صورت مطلوب پیش ببریم.» 

 او ادامه داد: «تصمیم گرفته شد بخش اول کار در تهران تصویربرداری شود. لوکیشن‌های بسیاری مثل امامزداه شعیب، شهرک غرب، سولوقون و… از جمله مکان‌هایی بود که تصویربرداری کار در آن انجام شد. گروه بعد از اتمام کار در تهران به یاسوج می‌رود تا بخش‌های مربوط به آنجا را جلو دوربین ببرد.» 

یاسر در خصوص تیم بازیگران «آتش بر آب» گفت: «برای نقش اصلی فیلم با آقای جمشید مشایخی قرارداد بستیم. حتی مبلغی هم به‌عنوان پیش‌پرداخت داده شد، اما متاسفانه کسالتی برایشان پیش آمد و نتوانستند با ما همراهی کنند. یا آقای منوچهر آذری که ایشان هم شرایط همکاری نداشتند. سراغ خیلی از بزرگان رفتیم مانند آقای راد، آقای رشیدی و… ولی متاسفانه هر کس برای خود دغدغه‌هایی داشت تا با بازیگرانی چون محمد رضا قدیریان، مجید مشیری، معصومه آقاجانی، احمد علامه دهر، صادق توکلی و… تیم بازیگران را بستیم.» 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کیومرث جوانی است سرمست، او در اوج مستی طی حادثه‌ای حامد را می‌کشد. خانواده مقتول همه تصمیم به قصاص کیومرث می‌گیرند، اما پدر حامد نمی‌پذیرد ولی دو شرط دارد. از طرفی کیومرث از هر دو شرط عاجز می‌ماند و… 

این فیلم تلویزیونی به کارگردانی سید مجید پرهیز با مدیریت تصویربرداری هاشم گرامی چندی پیش در تهران کلید خورد. حمید رضا شفائیان نویسنده فیلمنامه این اثر است و محمودرضا قدیریان، معصومه آقاجانی، مجید مشیری، صادق توکلی، احمد علامه دهر، رستم شریعتی، شیما رستگار نسب، حامد عظیمی و کاظم ورشویی از جمله بازیگران «آتش بر آب» هستند.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.