کسانی که بدتر از ما پارک می کنند!+ تصاویر

۱۳م اسفند ،

خب البته، ما بهترین راننده های دنیاییم؛ ولی احتمالا برای شما هم پیش آمده، بخصوص در اوایل ماشین سواری، که از پارک کردن ماشین خود خنده اتان گرفته یا عصبانی شده باشید؛ ولی غمی نیست! تصاویری که می بینیم، کمترین فایده اش این است که ببینیم، کسانی هم می باشند که از ما یا دوستمان بدتر پارک می کنند. پس اگر گاهی کمی بد پارک می کنیم غمی نیست!

خب البته، ما بهترین راننده های دنیاییم؛ ولی احتمالا برای شما هم پیش آمده، بخصوص در اوایل ماشین سواری، که از پارک کردن ماشین خود خنده اتان گرفته یا عصبانی شده باشید؛ ولی غمی نیست!

به گزارش ممتازنیوز، گاربران اینترنت، تصاویری ارسال و منتشر کرده اند از پارک کردن هایی که خنده تماشاگران را به اوج رسانده است. برای این اتفاق خنده دار، هزار سبب می تواند و جود داشته باشد. از تازه کاری بگیرید تا دستپاچگی و حواس پرتی. البته مردها معتقدند که ایراد از زن بودن راننده است و زنان هم معتقدند ایراد از مردان… و این دعوا همچنان ادامه دارد!

تصاویری که می بینیم، کمترین فایده اش این است که ببینیم، کسانی هم می باشند که از ما یا دوستمان بدتر پارک می کنند. پس اگر گاهی کمی بد پارک می کنیم غمی نیست!


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.