کسب رتبه نخست پلیس آگاهی استان بوشهر در کشف سرقت

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: پلیس آگاهی استان بوشهر براساس ارزیابی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در چهار ماه نخست امسال رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، امیر حیدر عباس زاده اظهارداشت: پلیس آگاهی استان بوشهر با تلاش های شبانه روزی از ابتدای سال جدید تا کنون موفق به رشد ۱۲۱ درصدی در کشف وقوع سرقت‌ها شد، بطوریکه رتبه نخست کشور را در کشف سرقت به خود اختصاص داد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کاهش وقوع جرائم خشن، راهزنی، سرقت مسلحانه و به عنف تصریح کرد: در وقوع سرقت‌ها نیز وضعیت خوبی داشتیم به طوری که در سرقت به عنف ۲۴ درصد و سرقت مسلحانه ۴۰ درصد، کاهش داشتیم.
وی اظهارداشت: پلیس بوشهر از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در مورد سرقت منازل ۱۰۸درصد، سرقت مغازه ۶۷درصد و سرقت احشام نیز افزایش کشفیات داشته است.
عباس زاده ادامه داد: درچهارماه امسال سرقت های مسلحانه، بانک، طلافروشی و راه زنی در استان بوشهر منفی بوده است.
وی یادآورشد: تجاوز به عنف که از دغدغه های مسوولان انتظامی در سال های گذشته در برخی از شهرستان های استان بود نیز در مقایسه با مدت مشابه کاهش چشمگیری دارد.
این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به کشف ۱۰۰ درصدی موادمخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در سطح استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های جدی پلیس بوشهر برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرهای بوشهر، برازجان و گناوه می باشد که امیدواریم رضایت مردم در این زمینه جلب شود.
فرمانده انتظامی استان بوشهر در خصوص حوزه ترافیکی اظهارداشت: براساس آمار پزشکی قانونی در این استان، متوفیان نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه های درون و برون شهری ۳۲درصدی کاهش داشته است.
وی از انهدام دو باند کیف قاب در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: پلیس آگاهی استان بوشهر در تیرماه گذشته طی دو عملیات غافلگیرانه دو باند حرفه ای کیف قاپی را منهدم که در این راستا سه نفر دستگیر و ۳۰ فقره کیف قابی کشف شد.
امیر عباس زاده در ادامه نشست از انهدام دو باند سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد و افزود: پلیس آگاهی استان بوشهر پس از انجام تحقیقات گسترده شبانه روزی دو باند حرفه ای سرقت لوازم داخل خودرو را منهدم و ۱۰۱ فقره سرقت در سطح استان های بوشهر، تهران، فارس، هرمزگان، اصفهان و گلستان کشف و ضبط کرد .
فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان با اشاره به وظایف پلیس فتا خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری تا کنون پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) ۲۲ کلاهبرداری اینترنتی، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یا نشر اکاذیب در فضای مجازی را شناسایی و عوامل آن را دستگیر کرد./ف


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مجید:

    جناب سرهنگ بارونی خسته نباشی.تشکر

  2. هادی:

    همه اینها نشان از تلاش های خستگی ناپذیر جناب سرهنگ بارونی دارد.اگر استان دو تا از این افراد لایق داشت هیچ جرمی در استان صورت نمی گرفت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.