کسب گواهینامه زیست محیطی ایزو ۱۴۰۰۱

برای چهارمین بار توسط شهرداری منطقه ۲۰ صورت گرفت ؛

با ممیزی کارشناسان و ارزیابان محیط زیست برای چهارمین بار متوالی روند استقرار نظام مدیریت زیست محیطی منطقه ۲۰ مثبت ارزیابی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، شهردار منطقه ۲۰ گفت: فعالیت حوزه های مختلف اجرایی این مجموعه با محوریت آموزشی شهروندی و با هدف تبدیل هر شهروند به شهردار محلی، در سطح محلات در حال اجراست عظیم بابایی افزود: برای چهارمین بار طبق ارزیابی محیط زیست و کارشناسان روند استقرار نظام مدیریت زیست محیطی شهرداری منطقه ۲۰ مثبت ارزیابی شد این در حالیست که رعایت شاخصه های بین المللی زیست محیطی تأثیر بسزایی در شکل گیری مدیریت یکپارچه شهری دارد.

وی اذعان داشت: با توجه به برنامه ریزی انجامن شده فعالیت های حوزه های مختلف اجرایی شهرداری با محوریت آموزش شهروندی و با هدف تبدیل هر شهروند به یک شهردار محلی، برنامه ریزی شده و در سطح محلات در حال اجراست.

بابایی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از دانش و علم روز موجب خدمات بهینه به شهروندان می شود فعالیت های حوزه های حمل و نقل ترافیک، خدمات شهری، اجتماعی و فنی عمران این منطقه به نحوی برنامه ریزی شده است که تمام طبقات شهروندی را شامل می شود.

شایان ذکر است: ممیزی زیست محیطی نواحی هفتگانه، ادارات و واحدهای تابعه شهرداری منطقه ۲۰ طی ۲ روز به همت اداره محیط زیست منطقه انجام شد و در پایان نتیجه را مثبت ارزیابی و اعلام کردند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.