کسب ۱۶ مدال توسط اسکیت‌بازان ایرانی در کره‌جنوبی

۰۶اردیبهشت،

اسکیت‌بازان ایرانی که در مسابقات آزاد کره‌جنوبی شرکت کرده‌اند با کسب ۱۶ مدال درخشش خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، در ادامه رقابتهای اسکیت کاپ آزاد کره‌جنوبی که در شهر نام وون در حال برگزاری است نونهالان و نوجوانان کشورمان با عملکردی مطلوب، ۱۶ مدال را برای ایران ثبت کردند. در ماده ۲۰۰ متر بخش پیست و در گروه نوجوانان، محمدرضا عابدی از ایران اول شد، ورزشکاری از کره جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و آرین امانی بر سکوی سوم تکیه زد. در رده سنی نونهالان نیز مسیح استکی پس از ورزشکاری از چین دوم شد و میرکسری آقامحمدی بر سکوی سوم ایستاد.

اما در بخش دختران، مهشاد جعفرخواه در ۵۰۰ متر نوجوانان مدال طلا را بر گردن آویخت. در ۵۰۰ متر نونهالان نیز پریناز افشارخیز در جایگاه دوم ایستاد و صدف رحیمی‌پور چهارم شد. در رده سنی نوجوانان و در ماده ۲۰۰ متر، مهشاد جعفرخواه اول شد، آیلین بامدی در جای دوم ایستاد و مریم سلیمانی رده سوم را از آن خود کرد. همچنین در ۲۰۰ متر نونهالان صدف رحیمی‌پور در جای سوم ایستاد و پریناز افشارخواه عنوان چهارم را به خود اختصاص داد. ضمن این که در ۵۰۰۰ متر حذفی، ورزشکاری از کره در جای اول ایستاد، فاطمه خسروی نیا دوم شد و آیلین بامری سکوی سوم را از آن خود کرد.

بر این اساس در ماده ۱۰۰۰ متر نونهالان ورزشکاری از چین اول شد، نماینده نیوزلند دوم شد و صدف رحیمی‌پور عنوان سومی را از آن خود کرد. در ۳۰۰۰ متر نونهالان نیز ورزشکاری از هنگ‌کنگ اول شد، نماینده کره جایگاه دوم را از آن خود کرد و مهشاد جعفرزاده بر سکوی سوم ایستاد.

در این دوره از رقابت ها ۱۸ کشور و ۴۳ تیم حضور دارند. نمایندگی کاداماتوس، اسپانسر تیم اصفهان بوده و باشگاه فرهنگی ورزشی سهیلی جوان قشم حامی هرمزگان در این دور از رقابت ها می باشند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.