کسب ۵۸ میلیارد ریالی سود واگذاری “ومعادن”

شنبه ۱۳ خرداد – ۱۲:۵۸:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در دوره یک ماهه رخ داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری از بابت فروش تعدادی از سهام ۵ شرکت بورسی معادل ۵۷ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال سود کسب کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با انتشار صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد در دوره یک ماهه یاد شده تعدای از سهام ۵ شرکت بورسی با بهای تمام شده ۹ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال و با مبلغ ۶۷ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال، معادل ۵۷ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال سود کسب کرد.
بر اساس این گزارش، “ومعادن” طی یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام ۱۳ شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۸ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال خریداری کرد.
گفتنی است، این شرکت در ابتدای این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹ هزار و ۱۸۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال و ارزش بازار ۳۱ هزار و ۶۸۲ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت که با افزایش ۲۹ میلیارد و ۷۳ میلیون ریالی ارزش بازار آن در پایان دوره به ۹ هزار و ۲۱۶ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال رسید.
این در حالی است که، با کاهش یک هزار و ۴۰۶ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریالی ارزش بازار آن در پایان دوره معادل ۳۰ میلیارد و ۲۷۵ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال محاسبه شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۲۱۲۵۸۱۱۹۲۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.