کسرایی : نهم آذر سهمیه های لیگ قهرمانان کشورها اعلام می شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

اعلام تاریخ جلسات هماهنگی و برگزاری لیگ قهرمانان اسیا

مسول امور بین الملل سازمان لیگ، تاریخ جلسات هماهنگی لیگ قهرمانان اسیا ۲۰۲۴- ۲۰۲۴ و تاریخ اعلام سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان را اعلام نمود.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، کسرایی در این باره گفت: ۱۶ آذر ۹۱ قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۴ در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می گردد. کارگاه آموزشی تیم های حاضر در این مسابقات ۲۱و ۲۲ دی ۹۱ با حضور سرپرست، مدیر رسانه ای ، مدیر مسابقات و مدیربازاریابی در کوالالامپور برگزار خواهد شد و سمینار ناظران و هماهنگ نمایندگان و مدیران رسانه ای منطقه ای لیگ قهرمانان آسیا ۱۸ تا ۲۰ دی ماه در مقر کنفدراسیون فوتبال خواهد بود.
 وی درباره اعلام سهمیه های کشورها و تیم ها گفت: ۲۸ مهر ۹۱ آخرین مهلت رفع نواقص و ارسال مدارک iبه کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، طی ماههای اکتبر و نوامبر، مدارک را بررسی می نماید و ۶ آذرماه ۹۱ گروهی که مدارک را بررسی می نمایند پیشنهادهایشان را iبه کمیته های تخصصی برای اعطای سهمیه می دهند.
کسرایی در پایان گفت: ۸ آذر کمیته اجرایی، با بررسی گزارش تفسیریها، اعطای سهمیه ها و کشورهای حاضر را در لیگ قهرمانان را بررسی می نماید و در نهایت ۹ آذر ۹۱ کمیته اجرایی سهمیه ها و کشورهای حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را تصویب و اعلام می نماید./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.