کسری بودجه آمریکا، موسسات خیریه این کشور را در وضعیت اضطراری قرار داد

۰۲م آذر ،

بنگاه ها و موسسات خیریه آمریکا که مسئول پخش غذا بین نیازمندان می باشند از کمبود ذخایر خود خبر دادند و در پی انتشار یافتن اطلاعیه ای از ثروتمندان و مقامات درخواست کمک کردند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، کسری بودجه و بحران بدهی آمریکا از یک طرف و شیوع موج خشکسالی شدید در اراضی این کشور از سوی دیگر از جمله عواملی است که سبب شده دولت نتواند پول کافی به موسسات خیریه تخصیص دهد.

این در حالی است که اوضاع نامساعد اقتصادی و اجتماعی و افزایش فقرا در آمریکا، سبب شده تا درخواست غذا، جای خواب و سایر کمک های مالی و غیر مالی از طرف نیازمندان افزایش یابد.

همچنین کاهش تخصیصات دولتی سبب افزایش میزان بالای بیکاری و کاهش درآمدها شده است.

کاری کالورت، مدیر Feeding america از موسسات توزیع غذا در آمریکا می گوید: مردم مدت زمان بسیاری است که از  مشکلات اقتصادی خسته شده اند و دیگر توانایی مقابله با آن را ندارند؛ ما نمیدانم که تا چه زمانی باید این مشکلات را تحمل کنیم …

مدیران بنگاه ها و موسسات خیریه در سراسر ایالات متحده بسیار نگران این موضوع می باشند که شاید دیگر نتوانند جوابگوی تقاضای مردم باشند.

آمار بالای درخواست ژتون غذا در موسسات خیریه حاکی از تعداد بسیار فقیران در آمریکا است. آمارها نشان می دهد که در آگوست ۲۰۱۲ ، حدود ۴۷ میلیون نفر از مردم آمریکا از ژتون غذا استفاده کرده اند؛ این در حالی است که بنگاه های خیریه، اوایل امسال به حدود ۴۵ میلیون نفر، ژتون داده بودند.    

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.