کسر قرارداد جواب داد/آبی‌ها با شکست راه‌آهن از ایستگاه بحران عبور کردkn

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۰/آذر/ – ۲۲:۰۲ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

هفته شانزدهم لیگ برتر جام خلیج فارس

خبرگزاری : تیم استقلال تهران در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل راه آهن به برتری رسید.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، تیم‌های استقلال تهران و راه آهن در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال با نتیجه خفیف ۱ بر ۰ توانست بعد از هفته‌ها ناکامی در لیگ برتر به پیروزی دست یابد.

استقلال در این بازی از همان ابتدا برای پیروزی به میدان آمده بود و بازیکنان این تیم کار را هجومی آغاز کردند اما حملات آبی‌ها بی ثمر بود تا آنجا که حتی بازیکنان این تیم یک پنالتی را نیز توسط امید ابراهیمی از دست دادند.

در نیمه دوم راه آهن به دنبال جبران گل خورده برآمد اما مدافعان استقلال که در بازی های گذشته بدترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته بودند در این دیدار بی نقص ظاهر شدند و اجازه نفوذ به زردپوشان تهرانی را ندادند.

در نهایت در دقیقه ۶۳ شهباززاده با پاس خسرو حیدری توانست گل برتری استقلال را وارد دروازه راه آهن کند تا آبی پوشان ۳ امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند و از بحران عدم نتیجه گیری رهایی یابند.

استقلالی‌ها که روز گذشته ۱۰ درصد از مبلغ کل قرارداد خود را به دلیل نتایج ضعیف با تصویب هیات مدیره باشگاه از دست دادند در بازی با راه آهن توانستند به روند رو به نزول خود پایان دهند.

استقلال با کسب این ۳ امتیاز ۲۷ امتیازی شد و در مکان سوم قرار گرفت راه آهن نیز با ۱۶ امتیاز در رده ۱۳ جدول رده بندی حضور دارد.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.