کسر قرارداد گروهی از بازیکنان داماش

جام جم آنلاین: مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان از جریمه کسر قرارداد برخی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه خبر داد و احتمال جدایی هرندی از این تیم را رد نکرد.

علی احمدی سراوانی، مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در گفتگو با مهر اظهار داشت: به دنبال نتیجه‌ای که تیم داماش گیلان در مصاف با فجرسپاسی شیراز کسب کرد به غیر از میلاد فراهانی، محمدرضا مهدوی، علیرضا نظیف کار و علیرضا جهانبخش که به خاطر تلاش در میدان تشویق می‌شوند و رسول بروش، سیدرضا چاووشی و حسین کوشکی که نه مورد تشویق قرار می‌گیرند و نه تنبیه، باقی بازیکنان از مبلغ قراردادشان بین ۵ تا ۱۰ درصد کسر خواهد شد.

شرایط ادامه همکاری باشگاه داماش گیلان با امید هرندی، دیگر موردی بود که احمدی سراوانی بدان اشاره کرد و گفت: تصمیم گیری در خصوص سرمربیگری آقای هرندی بزودی از سوی مدیریت باشگاه انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: آقای عابدینی برغم میل باطنی و علاقه‌ای که به آقای هرندی دارد در خصوص پایان همکاری با ایشان تصمیم گیری خواهد کرد.

تیم فوتبال داماش گیلان در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز مقابل تیم فجرسپاسی این شهر با نتیجه ۶ بر یک تن به شکست داد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.