کشاورزی در شرایط فعلی مرقون به صرفه نیست

دوشنبه ۱۵ خرداد – ۰۱:۳۴:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

یک نماینده مجلس در گفتگو با آریا:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:در شرایط فعلی کشاورزی با توجه به افزایش قیمت نهاده های کشاورزی مرقون به صرفه نیست.
بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار آریا گفت:برای کشاورزی که کود شیمیایی را باید با قیمت ۳۵هزار تومان تهیه کند چگونه می تواند به کشاورزی امید داشته داشته باشد در صورتی که محصول گندمش را دولت ۴۲۰تومان قیمت گذاشته است.
وی ابراز امیدواری کرد:مجلس نهم با نگاه ویژه کشاورزی کشور را مورد حمایت همه جانبه قرار دهد تا فعالان این بخش با فراق باز و دلگرمی بیشتر به امر تولید بپردازند.
نعمتی یکی از مشکلات بخش کشاورزی را عدم بیمه چاه های کشاورزی ذکر کرد و بیان داشت:کشاورزی که با تمام سرمایه خود چاهی را حفر می کند اما به دلیل شرایط گوناگون چاه وی دچار ریزش و خرابی می شود باید قانونی در مجلس وضع شود که چاه های کشاورزی نیز مورد حمایت بیمه قرار گیرد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی توسعه کشاورزی را مهم ارزیابی کرد و گفت: کارهای خوبی در بخش کشاورزی انجام گرفته است اما کافی نیست بنابر این همه مسئولین بخش و خصوصا دولت باید برای رفع مشکلات این بخش بیش از پیش تلاش نماید.
وی آبادانی  و توسعه روستاها را در گرو شکوفایی بخش کشاورزی دانست و افزود:اگر بخواهیم به این مهم برسیم باید زمینه های اشتغال پایدار را در روستاها فراهم نمائیم.

کدM-ch2531

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۴۱۳۳۴۴۶۰۶۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.