کشتار مردم فلسطین رسالت ذاتی صهیونیست‌هاست

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: جهان اسلام باید بیدار شده و دست از اختلاف بردارد و همگی باید برای آزادی فلسطین از یوغ صهیونیست‌ها تلاش کنند.

“محمدحسن قدیری ابیانه” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات پی در پی رژیم صهیونیستی به فلسطین، اظهارداشت: در سایه دامن زدن به جنگ شیعه و سنی و درگیر کردن کشورهای سوریه و عراق با اعمال تروریستی، این رژیم غاصب با حمایت غرب دست به تجاوز و کشتار مردم فلسطین می‌زند.

وی ادامه داد: با توجه به رسالت ذاتی صهیونیست‌ها آنها اقدام به کشتار مسلمانان می‌کنند و این رژیم برای نابودی مسلمین تاسیس شده است.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک تصریح کرد: گروه‌هایی مانند گروه تکفیری بعثی داعش و کشورهایی چون عربستان، قطر و اردن همگی در بازی رژیم صهیونیستی ایفای نقش می‌کنند.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها نیز در بعضی موارد در دام رژیم صهیونیستی گرفتار شده‌اند، گفت: نمونه آن خیانت گروه‌هایی از فلسطینی‌ها به سوریه است و این در حالیست که این کشور همواره از آرمان‌های فلسطین حمایت می‌کند؛ بنابراین تضعیف سوریه که حماس نیز در آن مشارکت کرد به نفع رژیم اشغالگر قدس و به ضرر فلسطینی‌ها تمام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جهان اسلام باید بیدار شده و دست از اختلاف بردارد و همگی باید برای آزادی فلسطین از یوغ صهیونیست‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.