کشتار و نسل کشی کردها از سوی صدام دستمایه یک نمایش ایرانی

کشتار و نسل کشی کردها از سوی صدام دستمایه یک نمایش ایرانی

به گزارش شبکه ایران اجرای عمومی نمایش «اسب عصاری» نوشته کاوه مهدوی و کارگردانی میلاد نیک آبادی از روز دوشنبه اول آبان ماه در تالار مهر حوزه هنری آغاز شد. بنا به اعلام امور اطلاع رسانی و روابط عمومی نمایش اسب عصاری، قصه نمایش روایتی از طرح “انفال” است که برای کشتار و نسل کشی کردها از سوی صدام و رژیم بعثی طرح ریزی و اجرا شد. دراجرای این طرح در مدت زمان چهار سال بیش از ۱۸۰ هزار کرد کشته و در گورهای دسته جمعی دفن شدند. همچنین بمباران شیمیایی حلبچه نیز در ادامه همین طرح انفال صورت گرفت. طرح انفال در نوشته کاوه مهدوی دستمایه داستان جذاب اسب عصاری شده است و مهران امام بخش (مرد) حمیدرضا نعیمی (غریبه) و نرگس امینی (زن) سه بازیگر این نمایش هستند.


نمایش اسب عصاری همه روزه به جز شنبه ها راس ساعت ۱۸ در تالار مهر حوزه هنری به روی صحنه می رود و مدت زمان آن نیز ۶۰ دقیقه با بهای بلیط هفت هزار تومان است. همچنین شماره تلفن ۰۹۳۵۵۳۵۱۸۳۰ برای رزرو بلیط این نمایش در نظر گرفته شده و بنا به اعلام امور اطلاع رسانی و روابط عمومی گروه، سازمانها و نهادها نیز می توانند با هماهنگی قبلی اجراهای ویژه از این نمایش برای کارکنان خود در نظر بگیرند.
سایر عواملی که در نمایش اسب عصاری با میلاد نیک آبادی همکاری می کنند عبارتند از: دستیاران کارگردان: جعفر کرمانی و یوسف رستمی، منشی صحنه: شیما شریفی، طراح صحنه: رضا مهدی‌زاده، طراح لباس: حمیدرضا نعیمی، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی، موسیقی: بهنام رحیمی، عکس: فهیمه حکمت اندیش، مشاور اطلاع رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی، امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی: نساء نیکو، ندا تهرانی و لاله محمودی.
پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.