کشتیرانی از اتحادیه اروپا شکایت می‌کند

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا: مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در تحریم دوباره این شرکت، گفت:‌ پس از مشورت با وکلایمان، شکایت تازهی از اتحادیه اروپا طرح خواهیم کرد. محمدحسین داجمر در گفت وگو با تسنیم، افزود: دیروز (پنج‌شنبه) حکم دادگاه اروپا در خصوص لغو تحریم‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قطعی شد. اما متاسفانه دوباره تحریم تازهی را تصویب کردند تا بتوانند حکم برایت دادگاه که برای ما صادر شده بود را خنثی کنند. وی با بیان این‌که باید با وکلای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این‌باره مشورت کنیم، تصریح کرد:‌ قاعدتا اقدام متقابلی را در خصوص تحریم تازه اتحادیه اروپا انجام خواهیم داد. مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که این اقدام متقابل چه خواهد بود، اظهار کرد:‌ سری قبل که کشتیرانی از سوی اتحادیه اروپا تحریم شد ما از همان ابتدا اقدام خاصی را انجام ندادیم و یک سری مذاکرات در این رابطه صورت گرفت تا اعلام کنیم که ادعای آنها واهی است. داجمر ادامه داد:‌ زمانی‌که این واقعیت را نپذیرفتند ما اقدام به طرح شکایت از اتحادیه اروپا کردیم. این‌بار نیز احتمالا همین‌طور خواهد شد، چون مستنداتی که اتحادیه اروپا گفته در همان لایحه قبلی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کاملا مطرح شده است. وی با یادآوری این‌که بر اساس همین لایحه دفاعی دادگاه عمومی اروپا به نفع ما حکم داد، اظهار کرد:‌ باید ببنیم این داستان چیست، در گام اول با وکلا مشورت کنیم و احتمالا شکایت تازهی از اتحادیه اروپا طرح خواهد شد.

محمدحسین داجمر در گفت وگو با تسنیم، افزود: دیروز (پنج‌شنبه) حکم دادگاه اروپا در خصوص لغو تحریم‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قطعی شد. اما متاسفانه دوباره تحریم تازهی را تصویب کردند تا بتوانند حکم برایت دادگاه که برای ما صادر شده بود را  خنثی کنند.

وی با بیان این‌که باید با وکلای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این‌باره مشورت کنیم، تصریح کرد:‌ قاعدتا اقدام متقابلی را در خصوص تحریم تازه اتحادیه اروپا انجام خواهیم داد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که این اقدام متقابل چه خواهد بود، اظهار کرد:‌ سری قبل که کشتیرانی از سوی اتحادیه اروپا تحریم شد ما از همان ابتدا اقدام خاصی را انجام ندادیم و یک سری مذاکرات در این رابطه صورت گرفت تا اعلام کنیم که ادعای آنها واهی است.

داجمر ادامه داد:‌ زمانی‌که این واقعیت را نپذیرفتند ما اقدام به طرح شکایت از اتحادیه اروپا کردیم. این‌بار نیز احتمالا همین‌طور خواهد شد، چون مستنداتی که اتحادیه اروپا گفته در همان لایحه قبلی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کاملا مطرح شده است.

وی با یادآوری این‌که بر اساس همین لایحه دفاعی دادگاه عمومی اروپا به نفع ما حکم داد، اظهار کرد:‌ باید ببنیم این داستان چیست، در گام اول با وکلا مشورت کنیم و احتمالا شکایت تازهی از اتحادیه اروپا طرح خواهد شد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.