کشتی گیر آمریکایی: پدر و مادرم می ترسیدند+عکس

۰۵م اسفند ،

دیوید مور ، خبرنگار “ای بی سی” که در تهران حضور دارد می گوید: ایران در مسابقات اول شد و آمریکا جایگاه سوم را کسب کرد ، احمدی نژاد با تیم آمریکا دست داد و با آنها عکس یادگاری گرفت؛ اقدامی که ایرانی ها را شوکه کرد.

ممتازنیوز: شبکه خبری “ای بی سی” به مدد حضور خبرنگار اختصاصی اش ” دیوید مور” در تهران گزارشی از حضور تیم ملی کشتی آمریکا در مسابقات جام جهانی کشتی در تهران منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران اخیرا “دیوید مور” خرنگار معروف شبکه خبری ای بی سی به تهران آمده است تا سلسله گزارش های “inside iran” را دربارهٔ نحوه و شرایط زندگی ایرانیان در حالی که این کشور تحت شدید ترین تحریم های آمریکا قرار گرفته است تهیه کند، و این حضور همزمان شده است با حضور تیم ملی کشتی آمریکا در تهران.

دیدیو مور در گزارشی که از حضور تیم ملی کشتی آمریکا در تهران تهیه کرده می نویسد:” ۲۴ ساعت پس از انتشار یافتن گزارش تازه آژانس بین المللی انرژی هسته ای دربارهٔ افزایش نصب سانتریفیوژها در یکی از مراکز غنی سازی در ایران تهران پاسخ داد و بر حق خود مبنی بر غنی سازی صلح آمیز هسته ای تاکید کرد.

این گزارش تنش ها را بین ایران و آمریکا در آستانه برگزاری نشست تازه ۱+۵ با ایران در آلماتی قزاقستان تشدید کرد.

دیدیو مور می افزاید:” اما در میان این بحث های سخت و تند بین دو کشور بر سر مساله هسته ای و تحریم ها ما امروز شاهد یک لحظه نادر از سازگاری بین ایران و آمریکا بودیم. 

بعد از بارها درخواست و ساعت ها انتظار در نهایت ما توانستیم برای تماشای مسابقات تیم ملی کشتی آمریکا وارد استادیوم محل برگزاری مسابقات شویم.

ما در میان ۱۵ هزار جمعیت توانستیم سه زن را شمارش کنیم که یکی از آنها از تهیه کنندگان تیم خبری ای بی سی بودند.

” جردن باروز ” که در نبراسکای آمریکا برای المپیک تمرین می کرد و در فینال مسابقات المپیک لندن رقیب ایرانی خود را شکست داد و مدال طلا گرفت، با تشویق تماشاگران ایرانی پرسروصدای ایرانی که فریاد می زدند” جردن، جردن، جردن” مواجه شده بود.

باروز به ما گفت که پدر و مادرش دربارهٔ سفرش به ایران نگرانی هایی داشتند؛ وی گفت :” پدر و مادرم بسیار می ترسیدند، آنها در نهایت گفتند که هر روز از طریق اسکایپ با آنها در تماس باشم.”

باروز پس از پیروزی گفت:” آمریکا کشور بزرگی است و ایران هم کشور بزرگی است.خوشبختانه ما می توانیم به کشور هم برویم.”

پس از آن محمود احمدی نژاد وارد سالن شد و به همه از جمله ما دست تکان داد.

ایران در مسابقات اول شد و آمریکا جایگاه سوم را کسب کرد ، احمدی نژاد با تیم آمریکا دست داد و با آنها عکس یادگاری گرفت؛ اقدامی که ایرانی ها را شوکه کرد. 


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.