کشف اجساد شهروندان و مسئولان عراقی در پادگان اشرف

۱۵ام بهمن ،

در پی کشف یک گور دسته جمعی در پادگان اشرف متعلق به شهدای عراقی، سرکردگان گروهک تروریستی منافقین سعی دارند بر این مسئله سرپوش گذارند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، یک منبع سیاسی بلند پایه عراقی گفت: آن‌طور که از شواهد پیداست این گور دسته‌جمعی متعلق به اجساد شهروندان شیعه، مسئولان، افسران، شیوخ و عالمان دینی عراقی است.

این مقام مسئول که نخواسته نامش فاش شود، افزود: این‌ها اجساد کسانی است که در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ ربوده شده و به‌دست عوامل منافقین به قتل رسیده‌اند.

در این قتل‌ها پای بعضی مسئولان سابق عراقی از جمله “طارق الهاشمی” معاون مخلوع و فراری که به جرم تروریسم تحت پیگرد قرار دارد و همچنین عوامل سفارت آمریکا در میان است و از این رو هم آمریکایی‌ها و هم بعضی از اطرافیان طارق‌الهاشمی و مخالفان “نوری المالکی” برای پنهان‌سازی این گور دسته جمعی به تکاپو افتاده‌اند.

این مقام مسئول اظهار داشت: دولت آمریکا تلاش می‌کند طرف‌های این مسئله را راضی کند تا در این گورستان بازرسی و نبش قبر صورت نگیرد و آنچه که در داخل این گورستان کشف شده را مصادره کند یا با اجساد عناصر گروهک تروریستی منافقین که در گورستانی دیگر در همین پادگان قرار دارد، مبادله  کند.

وی خاطر نشان کرد: منافقین برای مخفی‌سازی واقعیت ماجرا، قصد دارند که اجساد این گور دسته جمعی را اعضای پادگان اشرف معرفی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.