کشف اشیای عتیقه از پاتوق معتادان شیشه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ منوچهر صفایی- فرمانده انتظامی شهرستان کاشان- با اعلام این مطلب اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر راه اندازی پاتوق استعمال مواد مخدر در خانه فردی به نام علیرضا ۴۲ ساله ، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود : ماموران پس انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع باهماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و پس از ورود به خانه پنج نفر به نام های علیرضا ، روزبه ، مجتبی ، روح اله و بهزاد را هنگام مصرف مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در بازرسی از این محل علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر و آلات و ادوات استعمال آن ، یک عدد باروت دان مربوط به دوره قاجار ،دو عدد مجسمه سنگی کوچک و یک عدد مجسمه سنگی متوسط ، هفت عدد النگو ، یک عدد گردنبند ، یک عدد جام ، یک عدد نگین عقیق و یک عدد قاب سنگی را کشف و ضبط کردند .

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه بر اساس اعلام کارشناس اداره میراث فرهنگی اجناس کشف شده از نوع عتیقه و دارای ارزش تاریخی بوده عنوان داشت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.
 

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.