کشف انبار خودروهای احتکارشده؛ این بار ۵۱ دستگاه

۱۰م اسفند ،

به دنبال کشف انبار ۳۰ دستگاه خودروی احتکار شده، مجددا مورد دیگری از احتکار خودرو این بار با موجودی ۵۱ دستگاه کشف شد.

سید مجتبی قاسمی – مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان – اظهار کرد: در هفته جاری مجددا انبار دیگری از خودروهای صفر کیلومتر احتکار شده در یک پارکینگ طبقاتی در غرب تهران کشف شد.

وی با بیان اینکه تعداد خودروهای احتکار شده ۵۱ دستگاه بوده و از تولیدات خودروسازان داخلی است، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد تعدادی از این خودروها متعلق به بعضی از نمایندگی‌های فروش خودروسازان و تعداد دیگری نیز مربوط به امداد خودرو است.

مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: در این زمینه بررسی‌های لازم ادامه دارد تا پرونده تخلفات مربوطه تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شود.

وی افزود: بازرسی و پیگیری کشف خودروهای احتکار شده در سراسر کشور همچنان در دستور کار بازرسی‌ ویژه سازمان حمایت قرار دارد تا با به تعادل رسیدن بازار خودرو زمینه برای چنین اقداماتی از بین برود.

قاسمی تصریح کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم در صورتیکه با تجمع خودروهای صفر کیلومتر اعم از داخلی و خارجی در هر نقطه‌ای مواجه شدند، موضوع را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان یا ادارات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اطلاع دهند تا بازرسان پس از رسیدگی با هرگونه تخلفی برخورد کنند.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۹ اسفند ماه
ساعت ارسال : ۰۹:۵۵


منبع:مجله ماشین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.