کشف بیشتر از ۱۰۰ تن داروی قاچاق در پایتخت

اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار ساجدی‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

در عملیات روز قبل ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ محموله ۱۰۰ تنی داروی های قاچاق توقیف و تعدادی از قاچاقچیان دارو شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ از کشف محموله بزرگ دارویی قاچاق در پایتخت خبر داد و در تشریح آن گفت: روز قبل ماموران معاونت مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی تهران بزرگ، موفق شدند طی یک عملیات پیچیده پلیسی محموله ۱۰۰ تنی داروی قاچاق را کشف و تعدادی از قاچاقچیان دارو را نیز دستگیر نمایند.

وی با بیان اینکه در این عملیات خوشبختانه محموله داروها کشف و در اقدامی هماهنگ اشخاصی که در این رابطه دخیل بودند دستگیر شدند، اظهار داشت: مابقی اعضای باند نیز شناسایی شدند که دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفته که با اقدام اطلاعاتی ماموران بزودی این اشخاص نیز دستگیر خواهند شد.

ساجدی نیا با تاکید بر اینکه این داروها اغلب داروهای درمانی مورد نیاز بیماران و مردم است، اظهار داشت: در بین داروها مقادیر قابل توجه ایی مکمل های غذایی، داروهای نیروزا، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به چشم می خورد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بعضی از این داروها تولید داخل بوده و به صورت احتکار شده در شرایط غیر استاندار نگهداری می گردید، افزود: قاچاقچیان دارو قصد داشتند این داروها را در سطح کشور توزیع نمایند که خوشبختانه با اقدام ماموران ناکام مانده و دستیگر شدند.

وی یاد آور شد: مقادیر دیگری از این داروها نیز خارجی بوده و از نظر قیمت باید کارشناسی شود ولی ارز قابل ملاحظه ایی صرف خرید و واردات این داروها شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خاطر نشان کرد به نظر می رسد اغلب این داروها غیر استاندار و غیر قابل استفاده برای مصرف کننده باشد که البته این مهم می بایست از سوی کارشناسان وزارت بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.