کشف جسدی با لباس بیمارستانی در زیر خاک

به گزارش ممتازنیوز، عصر جمعه گذشته اعضای یک خانواده که برای تفریح به منطقه ای به نام دهنه زو در حدود ۱۰کیلومتری پاسگاه هلالی مشهد رفته بودند در نزدیکی چشمه ای اتراق کردند اما وزش باد موجب خاموش شدن پیک نیک می شد بنابراین برای جلوگیری از خاموش شدن پیک نیک لوازم خود را کنار تخته سنگ بزرگی پهن کردند و مشغول گفت وگو شدند ولی بوی تعفنی که در محل وجود داشت مشام آنان را آزار می داد. یکی از اعضای خانواده برای پیدا کردن منشاء بو به اطراف رفت و سوراخ بزرگی را روی زمین دید که انواع مگس ها و حشرات داخل آن جمع شده بودند وقتی این فرد قصد داشت مقداری خاک روی سوراخ بریزد تا جلوی انتشار بوی تعفن را بگیرد ناگهان به ملحفه سفیدی برخورد کرد و به دنبال آن سر جسدی نمایان شد.
اعضای این خانواده که ترسیده بودند بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند و دقایقی بعد ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند. ماموران انتظامی با مشاهده جسد زنی که با ملحفه بیمارستانی پیچیده شده بود با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی «علی موحدی راد» (قاضی ویژه قتل عمد) اعلام کردند. با حضور مقام قضایی در دهنه زو، تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد. جسد مربوط به زنی حدود ۴۰ تا ۵۰ساله بود که موهایش تراشیده شده و روی شانه راستش علامت خالکوبی وجود داشت.
پزشک قانونی نیز که به همراه قاضی ویژه قتل عمد در محل کشف جسد حضور داشت پس از معاینه اولیه جسد اعلام کرد حدود ۱۰تا۱۲ روز از مرگ این زن می گذرد و آثار تزریقات بیمارستانی نیز روی بدنش وجود دارد اما تایید دقیق این مسائل نیاز به بررسی های بیشتر پزشکی دارد.این در حالی بود که لباس بیمارستانی نیز بر تن متوفی دیده می شد و خاک های تراشیده شده اطراف هم حکایت از آن داشت که فرد یا افرادی پس از انتقال جسد به بیابان، خاک های اطراف را روی جسد ریخته و آن را دفن کرده اند. بررسی های بیشتر درباره این ماجرا با دستورات ویژه قاضی موحدی راد ادامه دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.