کشف حجاب علنی دختر کرجی

http://media.jamnews.ir/Original/1392/10/27/IMG20374476.JPG

به گزارش ممتاز به نقل از جام؛ خبر کشف حجاب علنی دختری در کرج، چند روز در سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شد. عکس این دختر که بدون حجاب در خیابان قدم می زد، به سرعت پخش شد و سر و صداهایی به پا کرد. کاربران زیادی این خبر را در صفحات خبرگزاری ها خواندند و به فکر فرو رفتند. دختری ایرانی، بدون هیچ گونه پوششی برای موهایش، از خانه خارج می شود و زیبایی خود را به نمایش می گذارد.

 

انتشار این خبر، هر ایرانی مسلمان را سخت به فکر فرو خواهد برد. چه شده است؟ جوان ایرانی دارد به کدام سو می رود؟

http://www.nasimerooz.com/wp-content/uploads/2013/12/dokhtaran-karaji-300x168.jpg

شاید برای قضاوت کمی زود باشد، اما دور از منطق نیست که بگوییم انگار دارد همان تفکر رضاخانی دوباره در میان ما شکل می گیرد، تفکری که تمدن و پیشرفت و روشنفکری را با بی حجابی و آزادی مطلق همراه می داند و منطق دینی را با منطق علمی ناسازگار می داند. شاید هم بهتر باشد به جای آن که بگوییم این تفکر در حال شکل گیری مجدد است، بگوییم در حال سیر از مرحله ی بالقوه به مرحله ی بالفعل است. گویا این عطش سیری ناپذیر برای جداکردن دین از علم و از سیاست و از زندگی امروز دارد بیش از هر روز دیگری خودنمایی می کند.

 

شاید بخشی از این اتفاق ناگوار، برمی گردد به اتخاذ برخی سیاست های غلط دولتمردان؛ یکی در بخش سیاست گذاری های حوزه ی عفاف و حجاب، یکی در سیاست گذاری های بخش فرهنگی و آموزشی، یکی در بخش سیاست گذاری های بخش خانواده و … . البته کوته فکری و خامی است اگر برخی بگویند که این ها، نتیجه ی روی کار آمدن دولت جدید در کشورمان است. این حرف ها همه اش مصداق پاک کردن صورت مسئله است، نه حل کردن مسأله. دیگر همه ی ما می دانیم که حجاب و عفاف، با گشت ارشاد درست نمی شود ، با تعهد گرفتن و زور و اجبار هم به جایی نمی رسد. شاید وقت آن رسیده است که کمی چشم هایمان را باز کنیم و نگاهی به سیاست گذاری های کلان بخش خانواده بیفکنیم. رشد نزدیک به ده درصدی طلاق و کاهش نزدیک به ۵ درصدی ازدواج، باید زنگ خطر سرسام آوری باشد که گوشمان را آزار بدهد و مغزمان را به تفکر وا دارد.

 

برهنگی، بیماری عصر ماست، این جمله ی زیبا و تأمل برانگیز، جمله ای کوتاه است از نامه ی زیبای چارلی چاپلین برای دختر بازیگرش، ژرالدین. رقاصه ی دوره گرد خیابان های تاریک لندن، که درد فقر و بی خانمانی را چشیده و شکستن غرورش را به هنگام دریافت سکه از رهگذران خیابان ها احساس کرده، روزی به نابغه ی سینمای جهان تبدیل شد. از میان همه ی فرزندانش، تنها ژرالدین بازیگری را از او به ارث برد. چارلی در نامه ای به او از زندگی دیروز و امروز و فردا برای دخترش می گوید و می نویسد:

 

برهنگی، بیماری عصر ماست، و من پیرمردم و شاید که حرف های خنده دار می زنم. اما به گمان من، تن عریان تو باید مال کسی باشد که روح عریانش را دوست می داری. بد نیست اگر اندیشه ی تو در این باره، مال ده سال پیش باشد؛ مال دوران پوشیدگی. نترس، این ده سال ترا پیرتر نخواهد کرد

تا این لحظه ۱۸۱نظر ثبت شده
  1. shadmehr:

    ۱٫همه میدونن که رضاخان ازبرداشتن چادر چه قصدی داشت.خرابکارهاجادرسرمیکردن ودرجاهای عمومی بمب کارمیذاشتن.پس این کشف حجاب درواقع تلاشی برای سلامتی خلق بوده…..!قرآن درکمتراز۵آیه به حجاب اشاره کرده.خطاب به دختروهمسران پیامبرکه فرق باشدبینشان باسایرین!!!!!ببینین صد جای دیگه ازقبیح بودن دزدی و امثالش گفته شده.دارن میلیارد میلیارد پول مردمو آقازاده هامیبرن هاوایی ومیامی ساختوسازمیکنن اونوقت ماسرحجاب یه دختر زیباکه میتونه خواهرکوچیک هرکدوممون باشه به همدیگه میگیم بی غیرت وچه وچه!!!!!دین خوبه!اما اخلاق چی پس؟؟؟خیلی راحت مارو بازی میدن.بسمون نیست؟؟؟؟!

  2. شاید فشار خانواده ولی سیاست ها ی دولت ونیروی انتظامی 100در100 نقش دارد:

    شاید فشار خانواده ولی سیاست ها ی دولت ونیروی انتظامی ۱۰۰در۱۰۰ نقش دارد

  3. مجتبی:

    با سلام،

    فقط من به این موضوع اشاره کنم که تفکر رضا خانی یعنی تحمیل نوع رفتار زندگی (مانند حجاب) به مردم جامعه می باشد. واقعا من نمی دونم اجبار در برداشتن حجاب و یا گذاشتن حجاب چه دستاوردی بیشتر از صدمه به کلیت مکتب مرجع اجبار برای عامران خواهد داشت؟

  4. SH:

    دختر کرجی باید بیاد فضا خالی نرم افزارها پیدا کنه() ، بعد کارای دیگه خواست بره انجام بده ….. از اینجا شروع کنه مرد…..

  5. SH:

    حضرت عباسی بحث الکی نکنید به فکر نون باشید خربزه اب است . این دختر بیچاره اب چسبید دیگه ….

  6. شهرام:

    دارین بحث الکی میکنین یارو را تا حالا صد بار اعدامش کردن برید براش فاتحه بخونید

  7. اسمیت:

    بابا شما چرا منطقی نیستید آخه دختر می تونه بی حجاب توی خیابان های ایران قدم بزنه این خانوم برای چند لحظه توی کوچه شون بی حجاب عکس گرفته تمام لطفا دیگه زرزر نکنید .

  8. دکتر:

    اى کسانى که ایمان اورده اید مگه باشما شوخى داریم هرلحظه نظرتون عوض شه الان مى خواین بى ایمان شید هیچ راهى نداره

  9. شهاب:

    اگه کسی نخواد بره به بهشت کی رو باید ببینه بابا پوشش هر کسی به خودش ربط داره خیلی میترسی گناه کنی سرت رو بنداز پایین

  10. shahab:

    دم این شیر زن کرجی گرم

  11. بهار:

    نظرم اینه که کاش مسئله بدحجابی بودم. تا آنجا که می دانم این دخترها خراب شده اند یعنی همشون دوست پسر دارند. تن به ازدواج سالم نمی دن. ایدز می گیرن. مواد می کشن. قصدم توهین به اونهایی که اهل این مسایل نیستند نیست اما باور کنید یه عده شون خراب شدن ، فریب غرب را خوردن. مثل گل شیفته شده اند.

  12. ممد:

    شاید تویه لحظه عکسشوگرفتن بعد دوباره روسریشوپوشیده

  13. علي:

    دمش گرم به این میگن مبارزه علیه استبداد و زور

  14. محمد:

    ای وای ایران رفته کجا وای….به کوروش بزرگ میگن چرا زن های ایرانی روسری ندارند کوروش میفرمایند روسری زنان ایران پلک مردان من است…لطفا یکم درموردش فکرکنید بعد چیزی بنویسید یکم روشن فکر باشید…

  15. فطرت:

    اینکه چیزی نیست فقط موهاش بیرونه اشکالی نداره فقط اشکالش اینه که همشون پررو شده اند

  16. وبلاگ سعدابادمذهب:

    اونهایی که میگن حجاب باید درونی باشه و ظاهری نباید باشه از کدوم منبع استفاده کرند ..؟

    قرآن ..؟

    سیرت انبیا ..؟

    نهج البلاغه ..؟

    کدوم …؟

    عزیزان بخدا اون دنیا باید جواب پس بدید
    تا چه حد بی غیرتی

  17. علیزاد:

    توی محله‌ی ما چند تا از این شیرزن‌ها زندگی می‌کنند که :
    هفته‌ای چند مرد هیکلی را به زمین می‌زنند
    تازه پولشونو هم میگیرند
    ولی آدمایی که مثل این Ali روشنفکر نیستند بهشون بدنام میگن!!!

    • قلی:

      روشن چی؟؟

    • رضا:

      خدایا روشنفکری یعنی چی ؟!

  18. جواد:

    سلام… الکی اخبار دروغ به مردم ندین… این زن به هیچ عنوان ایرانی نیست! یه توریست یا … هست! درسته اونام باید حجابشونو رعایت کنن ولی شاید یادش رفته بپوشه یه ایرانی بی جنبه هم زودی عکسشو گرفته!! خیابون آمادگاه اصفهان جلو هتل از اینا پره…!!

  19. پروا:

    ربطی به مسلمون و غیر مسلمون نداره خداوند به این دلیل حجاب رو واجب کرد که آسیبی به روح منو تو وارد نشه وگرنه خدا میتونست پیامبری نازل کنه و بگه همه بی حجاب؟؟؟؟

  20. مسلمون باغیرت!:

    ای وای!!

  21. mahsa3:

    سلام من کاری ندارم کی چه جوری با چه اعتقادات وچطور در این دنیا هست هر کس خود مختار است اما این نکته است که بهترین راه بی شک حجاب است وبر کسی هم اجباری نیست اما همه ی ادمای بی حجاب یه روزی پشیمون میشن.

  22. ی ایرانی:

    من مطمعنم که آخرالزمانه ایشالا به زودی آقامون ظهور میکنه و جواب این بی غیرتا و بیشرفا و بی حیا هارو خودش میده ،اینایی ک از بی حجابی حمایت میکنن دلشون سنگ شده این حرفا هیچ تاثیری روشون نداره دیگه کاشون از امر به معروف ونهی از منکر گذشته بیخیال بذارید تو حماقت خودشون بمونن فردا میخان برن جهنم بذا این چن روز دنیارو خوش باشن

  23. سام:

    اینکه چیزی نیست
    چند وقت پیش یک دختر لخت مادر زاد توشیراز توخیابون شلوغ قدم میزد درحالیکه یک سگار دستش بود .توگوگل سرچ کنید حنما پیدا میکنید خودمم سعی میکنم لینکشو بزارم اما اگه نشد دوست داشتید سرچ کنید . نشد خودتون سرچ کنید

  24. arash:

    تک تک تار موهاش اینجا اونجای اونایی که نمی تونن ببینن.
    ریدم به دینی که پایه هاش با این چیزا میلرزه

  25. سمیرا:

    من واقعا واسم سواله مگه مالزی ترکیه وبقیه کشورا هم مسلمان نیستنس چرا مثل ما نیستن.هر کسی هر پوششی دلش میخواد داره.؟؟؟چرا ایران تو این زمینه با کل دنیا فرق داره؟

  26. mohsen:

    غیرتی های کرج کجا بودند؟؟؟نکنه غیرتشو ن وبه یه پیک فروختن…

  27. سیدعلیرضا:

    میمون هر چی زشت تره بازیش بیشتره

  28. hadi kamianfar:

    به جای این حرفا فکری به حال بیکاری جوانان بکنید این ها درست میشن

  29. جمشید 09353539930:

    ادعای بعضیا…………پاره میکنه.

  30. ایور:

    کاش بجای این مطالب جرئت کرده و ازگرسنگی مردم و بدبختی هائی که بیکاری ونداری برسرمردم می آورد یک سطر می نوشتید.

    • hadi kamianfar:

      واقعا حقیقتو گفتی

    • hadi kamianfar:

      حقیقتو گفتی افرین

  31. M.R.S:

    ممکنه تویه کشوردیگه باشه خودشون واسه خراب کردن ایران این کاراروکردن مگه نمیشه

  32. جان:

    دمت گرم ،بخدا این ناشناس راس میگه.
    اینا همش ظاهرسازیه برا سرگرم کردن من وتو
    برا اینا هیچی جز پر کردن جیباشون مهم نیست.

  33. ارضي:

    سلام اینطورصحنهاروازج منظری بایددیدجمعی یافردی؟اگه فردی باشه شایدایشان مسلمان نبوده ووابسته به جایی که قصداشاعه فحشاروداشته چون ازیک انسان مسلمان وحلال زاده اینکارهابعید

  34. ناشناس:

    درسته این ۱درده اما…..
    اماش اینه که بمن وتو میگویند ماهواره نبین فساد میاره وی چت نداشته باش فیس بوک نرو چت نکن رایتل تصویری قطع وهزاران نه دیگه
    درمقابل چشم باز میکنی یکی۳۰۰۰میلیاردبرده یکی باپوشش خاص حرمسراداره یکی باتکیه به مقامش صاحب بزرگترین کارتل فلان کالاست و…..
    آیا همه این امربه معروف ونهی ازمنکرها برای من وتوست؟؟؟؟؟
    ماراسرگرم ساختن مترسک برای کلاغها کردندغافل ازآنکه ملخها ازداخل!!!! مزرعه راخوردند
    والسلام

    • Faezeh:

      درسته این مسئله ای که عرض کردید هم بسیار مهمه ولی بحثش از این مسئله جداس

  35. 22:

    فقط می توانم بگویم متاسفم برای تمام فریبخوردگان تاریخ . این دختر حتما عقده هایی در خانواده دارد که ارضا نشده اگر پدر ومادرش اورا درست هدایت میکردند حالا تا این حد سقوط نمیکرد خدا همه مارا هدایت کند واقعا باید یک فکر اساسی برای همه بدحجابان شود یک انقلابی جدید خدایا ظهور آقا را نزدیک بگردان

  36. عسل:

    خا عالم توسرش تف …..

  37. بنده خدا:

    اونایی که از بی حجابى حمایت میکنید بدونین خدا انسانو آفریده وگفته حجاب حلا کفار محترم هرچه مبخواهد دل تنگتون بگید مملکت و بیخیال آخرتم بیخیال؟ شوخی نیست ها هرجاگیرمیکنیم میگه بندم نفهمید من براش خدایی میکنم.فقط بترسید از مرگ از تنهایی شب اول قبر از بی کسیمون دنیای دنی به گناه نمی ارزه.

  38. خشمگین:

    درود درود درود.
    تقریبا همه می دونن که دلیل این همه اصرار بر پوشش زنها چیه دست اونها رو شده هرزه های کثیف. برای کسانی که هنوز متوجه نشدند متاسفم

  39. چه فرق میکنه:

    انسان آزاد است هرکاری که بخواهد انجام دهد
    وگر نه به او شعور و عقل داده نمیشد
    مرگ بر بر کسانی که این آزادی را از انسانی سلب می کند

    • Faezeh:

      ومرگ بر کسی که شعور داره وازش استفاده نمیکنه

  40. یه دختر:

    حیازن+غیرت مرد=حجاب

  41. ی بد بخت که تو این زمان تاریخی بدنیا اومد:

    خدا زیباست و همه چیز را زیبا آفرید فقط از انسان خواست سپاسگذار باشد . آی اونیای که به همه چیز بد بیرا میگید دنیای ما اینقدر زشتی دارد برید زشتی ها رو پاک کنید نه اینکه قشنگیها رو سیاه کنید

  42. yasi:

    زندگی خودشه

  43. یه مسلمون ایرانی:

    سلام دوستان وقتی نظرات رو خوندم واقعا دلم گرفت ایرانی جماعت به اتحاد و همدلی معروف بودن اونقدی ک دست خالی وبا چنگ و دندون ۸سال ازکشورشون دفاع کردن،درهرلباس و باهرطرزتفکرهستید آزاد مردباشید!این بهترین نوع تبلیغ طرزتفکرتونه،عیب های همدیگه روبپوشونید باهم اتحاد داشته باشیدسرهرچیزی ب جون هم نیفتید،خواهروبرادرمسلمونی ک ادعات میشه لطفا بازبون نرم وبدون تحقیرامرب معروف کن،بچه ها انقد ب هم فحش ندید،بددهنی ازبی غیرتی بدتره،خداهمه رو سعادتمندکنه،یاعلی.

  44. enrgihashishi@hotmail.com:

    وای ،عرش اعلا تکان خورد،نظم دنیا بهم ریخت،زمین وارونه شد،از اینکه یک دختر ازاده روسری را برداشت،اینکار و جنایت خیلی بزرگ از اعدام هزاران زندانی بیگناه و تجاوز و اعدام دختر بچه ها بعضا ۱۳و ۱۴ ساله،قتل عام در کردستان بلوچستان ترکمنستان و سوریه دزدیهای میلیاردی فقر فحشا معتاد کردن مردم تجاوز به پسران و دختران ووووووووووو است.خدا این طفلی را ببخشد با این جنایت علیه بشریت که روسری در اورده است.

    • Faezeh:

      نه امیدوارم خدا ابتدا یه عقل به تو بدهد وبعد تو رو ببخشد

      • ////////////:

        آبجی خیلی اذیت شدی …

  45. ناشناس:

    اینکه عجیب نیست
    اگه ولشون کنی وسط خیابون لخت مادر زاد میگردند
    زندگی حیوانی یعنی همین

    • mandali:

      تو اگه ازادگی حیوانات را داشتی این شعر را نمگفتی،تو برو یا قم حوضیه یا پاکستان با طالبان زندگی بکن،از پس هم بر میایید.

  46. iranian:

    خداییش اینم شد خبرکه اینهمه سایتها نوشتن ؟ بابا چطورخبرای دزدیتون را بااین سرعت وهجمه پخش نمیکنید؟یه دختربدون پوشش موازخانه زدبیرون . بنویسیدیک آ….. چمدانهای خوراپرازدلارکردو سیرنشد

  47. مريم:

    چرا نظرات را دیگه نمیگذارید؟؟

  48. مریم:

    تبریک میگم به شهامتش خوب کاری کرد کار درست همینه دیگه باریکلا دختر

  49. نام شما...:

    دعوا نکنین برین تو کف دختره!

    • Faezeh:

      واسه وجود یه همچین ادماییه که میگن حجاب رو رعایت کنیم

  50. نام شما...:

    جنایت که نکرده…

  51. لاپلاس:

    اقاخود دین اختیاریه چه برسه به حجاب که دستور دینه حالا دخترا چادر نشیین بشن که چی .. که توی پست فطرت نا چیز خودت را نگه داری یعنی اگه حجاب نداشته باشن تو بی جنبه میشی و خودت رانمی تونی نگه داری خاک تو سرت با اون دینت ………………………………….؟؟؟؟

    • هلن:

      تو یکی خفففففففففففففففففففففففففففففففففففه

  52. زهرا:

    خوب کاری کرد . دمش گرم. عجب دل و جراتی داره 😀

    • سوگند:

      زهرا خا نوم از اسمت خجالت بکش

      • mandali:

        مگه مثل تو ک ن یا ک س داده که خجالت بکشه؟خجالت اونای بکشن که تجاوز جنایت و مال کشور را بیغما بردند احمق.

  53. جان:

    نه رضا خان میتونه به زور حجاب برداره نه امثال رضا خان میتونن به زور حجاب بزارن ……
    خدایا ما کی قراره اینو بفهمیم !!!!!!

  54. وحید:

    علی آقاداری میگی لااکراه فدالدین…در انتخاب دین اجبار نیست ولی اگه اسلام رو انتخاب کردی باید به دستورشم که میگه حجاب واجبه عمل کنیم،نمیشه که بگیم اسلام رو قبول دارم اما ازبعضی از احکامش خوشم نمیاد، اگه مسلمون شدیم و به حقانیتش اعتقاد داریم پس باید پای همچیش وایسیم ایشاا… یاعلی

  55. علی:

    دلش خواسته کار خوبی بوده در کل همه ازاد حجاب در اسلام هم اختیاری است(طالقانی)لااکراه فی الدین قدتبین الرشدمن الغی……….

  56. صنم:

    جواب ابلهن خاموشیست اسم خودتون گذاشتن مسلمون همون دهاتی ها به صد تای شما تهرانی ها می ارزند تف به غیرتتون جواب حضرت فاطمه رو خوب دادید دل پسر فاطمه رو شکستید خدا بی جواب نمیزارتتون

  57. یه عاشق:

    دمت گرم دختر کرجی.افرین.زنده باد.اسلام زورکی همان اسلام ناب محمدی است.تف بهش

    • Faezeh:

      لطفا حرف دهنتو بفهم هنوز بسیجا ها نمردن که تو وامثال تو این طوری حرف میزنید

      • /////:

        ماروووووووووووووووو

  58. عبدالله شاکر:

    خواهش من ازافرادمرتبط این است حداقل ب همه ادارات شرکتها بانکها اعلام کنندب کارکنان خانم بدحجاب تازمانیکه شخصیت وعفت وحجابشان راباشئونات اسلامی اجتماعی وفق نداده انددرمرخصی باشند وب خانمهایی ک مردان وجوانان راآلوده میکنندبرخوردخیلی جدی داشته باشند اگرب پاساژهای مشهدسربزنیدمیبینیدبی حیایی آنها تا کجاست جمعه۱۲/۲/۹۳

  59. سجاد:

    عزیزان من باید چشمانتان حجاب داشته باشد نباید با دیدن دختری که چند تار موهاش. بیرون باشد اینهمه شلوغ کرد باید اینقدر برایتان عادی باشد. که بادید ن چند تار مو. ذوق زده نشویم

  60. mohammad:

    به نظرمن بی حجابی=افزایش گرانی

    • سالویا:

      چه ربطی داشت؟؟
      عاقا شمامگه فضولید…اون اومده و رفته وگشته…شما دارین حرص چیو میخووورین؟؟؟من خودم اونسری دیدم دختره ریلکس شالشو انداخته داره واسه خودش میره مام پشتش بودیم منکه گفتم دمش گرم …چه جراتی”هیچکسم هیچی نگف بهش…همینجوری رفت تا تو افق محو شد….

  61. نفی:

    سلام،من هم بااینکه۱۳ سال دارم ولی با نظر شما موافقم.مردم طوری فکر میکنن که انگار بی حجابی و عریانی دلیل بر مد بودنه…

  62. iran boy(arya):

    اگه فقط کردید برید تاریخ آلمانو بعد از جنگ جهانی بخونید ما به جایی اینکه به عقاید هم احترام بذاریم دست به دست هم بدیم و کشورمونو بسازیم به هم فحش میدیم حالا جالبه اونی که ادعا اسلامش میشه بد دهنتره

  63. كما:

    میشه دو رقم بعدى موبایل رو اعلام کنید میخوام جرخ خیاطیمو بفروشم

  64. يك نفر:

    اگر روند پوشش مردم را از اول انقلاب ترسیم کنیم، می شود نتیجه گرفت که در همین نقطه هستیم و عجیب نیست.(من نظر موافق یا مخالف ندادم بلکه شرحی دادم که وضعیت معلوم شود)

  65. احمد:

    اخی بنده خدا خواست یک خودی نشون بده .اونهایکه جوشی شدن بدونن هرکس روبااعمال خودش توخاک میزارن.یکم به گذشته خودتون رجوع کنیدببینیدچه غلطی کردید.چرادرموردمردم نظربیجامیدید؟

  66. حمید:

    بسم الله الرحمن الرحیم …قالو لاتفسدوا فی الارض قالو انما نحن مصلحون.
    اگراینان فکر میکنند برهنگی تمدن است بدانند حیوانات ار شما متمدن ترند.

    • مهتاب:

      آقا حمید شمایی که میگی حیوونا متمدنترن،خوب ببین چی میگم من بهشترازتو و امثال تو که دم از خداو پیغمبرمیزنن اعتقاد دارم،مسلمونمو افتخارمیکنم،همه ما میدونیم بی حجابی بد حجابی یاهرچیز دیگه گناهه اما یادت باشه خدا ازمادر هم مهربونتره پس تو نگران خودت باش که اون دنیا محتاجه کسایی نشی که این دنیا نقش حیوونو واسه شماها داشتن

  67. فا:

    برو بچ دعوا نکنید. بیاید برین تو سف یارانه ثبت نام کنید تا یارانه هاتون را بالا نکشیدند. بعدا دوباره برگردید و با هم دعوا کنید.

  68. nader:

    به نطر من کار خاصی نکرده که اینطور حساسش کردید.مگه برای نماز وروزه گرفتن شما کسی دخالت میکنه ؟نگران نباشید نه ایشون را داخل قبر شما میگذارندونه شما توقبر ایشون پس حساب وکتاب شما جداست.
    تازه قرآن تکلیف را مشخص کرده: لا اکراه فی الدین: و یا ” لکم دینکم ولی دین ”
    دوما شاید ایشون مسلمان نباشه و از اقلیت های مذهبی باشه.
    سومابدون روسری بودن خیلی بهتر و سنگین تر از بعضی هاست که روسری را به تمسخر روی سر میگذارند.
    چهارم اینکه دینداری و مسلمانی به ظاهر و پوشش نیست به عقیده و قلب انسانهاست.

  69. امیر حسین:

    درروایتی داریم که حضرت محمد (ص) به حاکمان آن زمان فرموده اند که مردم را با عمل – به دین و اجرای احکام آن تبلیغ نمایید نه با زبان .( میدانید چرا چون مردم عقلشان به چشمشان است ). پس نتیجه همان میشود که میبینید.

  70. هادی:

    به نظر بنده تا وقتی که راه مشروع رو برای رفع نیاز های جنسی باز نکنند وضع بدتر هم میشه .
    و دلیل اصلی این بی حجابی ها هم این هست که اون فرد حجاب بهش تحمیل شده وقتی هم که چیزی به کسی تحمیل بشه به هر نحوی از اون دوری می کنه . اگر حجاب رو با دلیل و منطق و استدلال بتونی به کسی اثبات کنی و قبول کنه اون ارزش داره .

  71. حمید:

    البته با یک عکس نمیشه نظر داد اما نمونه این بی حجابی هارو زیاد میبینیم که متاسفانه بصورت یک فرهنگ جدید داره خودشه تو فرهنگ اسلامی ایرانی جا می کنه این قضیه با دو تا کامنت گذاشتن حل نمیشه نیاز به برنامه قوی فرهنگی از درون خونه ها داره یک دختر یا پسر باید از سن نوجوانی وکودکی با مسائل فرهنگی واسلامی اشنا بشند اما فارغ از مسئله دینی مد نظر دوستانی که این قضیه رو ازادی فردی می دونند بگم برند وضعیت زنان در اروپا که از ازادی حجاب وحتی جنسی برخوردارند بررسی کنند ببین چه بلائی به سرشون امده ایا از وضعیتشون راضین اخیرا اژانس حقوق اساسی اروپا frcاعلام کرد ۱/۳ زنان اروپامورد خشونت واقع شدهاند از هر۱۰ زن ۱نفر مورد خشونت جنسی واز هر ۲۰ زن ۱زن مورد تجاوز جنسی قرار گرفتهاند.

  72. دخت تهران:

    خوب کرده

    • م:

      خوب شما لابد به سیم اخر زده بودید،در ضمن کور هم چشمای کسی میشه که دنبال ناموس باشه

  73. هادی:

    مطمئن باشید که بد حجابی بدتر از بی حجابی است باور ندارید بهتر است کمی اندیشه کنید

  74. علی یک رزمنده هستم:

    عزیزان ما دهه ۶۰ رو داشتیم که خفه باید میشدیم حالا که ۲۰ تو اندی گذشته همه جوانان مردم آگاه و تحصیل کرده هستند باید به عهده خودشان بگزاریم هیچ کس بازور درست نمیشه و ما نباید به خاطر یک فرد به هم توهین کنیم روح شهدا شاد وبرای ما هم صبر همه آرزو کنیم خدا حافظ تمام شما و خانواده محترمتان باشد یا علی

    • مریم:

      با همه ی شما هستم.
      من یک خانمم پایبند اعتقاداتم هستم چادریم از چادری بودنم هم اصلا ناراضی نیستم تو گرمای تابستون چادر مشکی که جذب بیشتر گرما رو داره رو سرمه ناراحت نیستم این چیزی که خودم انتخاب کردم اما میدانید خسته شدم از رفتار شما اصلاح طلبا من نه با اعتقاد کسی کار دارم خسته شدم وقتی میرم بیرون منو به چشم یک امل میبینند در صورتی که نیستم خسته شدم از دخترایی که از کنارشان ردمیشم انگار ارث پدرشون خوردم که اونطور نگاهم میکنند از شما اقایون اصلاح طلبی که ادعای روشن فکریتون میشه ولی تا کسی از اعتقادات شما حرف میزنند چون دلیل قانع کننده ندارید شروع میکنید به فحاشی و توپیدن ولی خودتون حق دارید هرطور دوستدارید از ما انتقاد کنید هر چی دوستدارید اهانت کنید اقایون من همسرم هم عقیده ای ولی خونوادشون نه در عوض هزاران بار اهانت میشه بهمون شب عروسی من چون فقط آهنگ برای رقص نبود عروسی من تبدیل به عزا شد آیا این آزادی عقیداس؟ آیا احترامه؟ خسته شدم وقتی وارد مغازه ای میشم بخاطر چادری که سرمه جواب سلامم را نمیدن و انگار کسی وارد نشده این آزادی اعتقاد شما هستش خسته شدم وقتی رفتم مکه امثال اصلاح طلبا گفتن رفتی خدارو دور زدی چه برسه به ما! خسته شدم از دست شما اصلاح طلبا که احترام به عقیده نمیذارید من یه دختر زیبام بخوام چادرم بردارم شاید هزاران مرتبه از همین دخترا جذابتر بشم من آزادم آزاده آزاد اگه آزاد بودن به برهنه بودنه که خوش بحال حیوانات… من دارم عذاب میکشم بین شماها خون دل میخورن امثال من در عوض شماها دم از آزادی میزنید کدوم آزادی؟ آزادی تو اندیشس پس کوش احترام به انسانیت کو؟ شما ها با دینتون مشکل دارید چرا لقمه رو میپیچونید عوض کنید دینتون را. وقتی در کشوری که قانونش این هست باید احترام گذاشت و تبعیت کرد این هم جزءی از ازادیه اگه براتون قابل درک نیست خارج باید از کشور که بیش از این آزار نبینید که به خدا قسم بیشتر ما در عذابیم نه شماها
      یحالا شروع کنید به فحاشی به من ولی این یادتان باشه مشکل دینتون عوضش کنید که حداقل ما بفهمیم شما کدوم وری هستید یا رومی رومی یا زنگی زنگی

      • پروا:

        سلام مریم خانم من حرفاتونو تایید میکنم ملت جمع همه ماس وقتی نتونیم باخودمون کنار بیایم کشورمون هرکی هرکی میشه امیدی به آیندش نیس.

  75. حسن:

    فردا که رفت تو جهنم سیخ داغ اونجاش فرو کردند میفهمه!

    • طرفدار اصلاحات:

      تو حسن جان نمیخاد نگران سیخ داغ باشی تو نگران خودتو خانوادت باش هه

    • mohammad:

      واییییییی چقدر تجربه داری عزیزم یه وقت حامله نشی..

  76. رونالدو:

    بیخیال اینجور حرفابچسبین به ورزش وفوتبال ورونالدو..ایناروبزارین ب عهده دولت

  77. طرفدار اصلاحات:

    والا شهدا اینو نمیخواستن شما و امثال شما مدش کردین شهدا نمیخواستن مردم تو قفس باشن اونا واسه آزادی جنگیدن

    • محمد:

      عزیزم شما اول وصیت نامه ی شهدا رو بخون بعد حرف بزن
      یکی از شهدا موقع رفتن ب جبهه از مادرش میخواد که :
      مادرم هیچوقت بر من گریه نکن حتی زمانی ک جنازه ی منو اوردن گریه نکن روی قبرم گریه نکن زمانی ک دیدی دختری بدون حجاب وارد خیابون شد بر حال من گریه کن که من گریونم

      • lowlow:

        وای ،عرش اعلا تکان خورد،نظم دنیا بهم ریخت،زمین وارونه شد،از اینکه یک دختر ازاده روسری را برداشت،اینکار و جنایت خیلی بزرگ از اعدام هزاران زندانی بیگناه و تجاوز و اعدام دختر بچه ها بعضا ۱۳و ۱۴ ساله،قتل عام در کردستان بلوچستان ترکمنستان و سوریه دزدیهای میلیاردی فقر فحشا معتاد کردن مردم تجاوز به پسران و دختران ووووووووووو است.خدا این طفلی را ببخشد با این جنایت علیه بشریت که روسری در اورده است.

      • مصطفی:

        باهات کاملا موافقم داداش محمد شهدا برای آزاد گشتن یک دختر بی حجاب جنگیدن آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  78. نرگس:

    این وضع ناموس توکف افسوس نکشیدیم خجالت ازچادرخاکی………اللهم عجل لولیک الفرج…………حیف قطره قطره ی خون شهدا

    • عادل:

      چیه چی شده اینقدر شهید شهید می کنی؟ مگه فقط تو یکی شهید دادی؟ تمام ملت شهید دادند الان هم اگر لازم باشه فقط به خاطر کشورشون تمام هستی شونو میدن. ولی اشتباه نکن شهدا رفتند تا ما در آسایش و رفاه زندگی کنیم نه در فقر و فلاکت و تورم و بیکاری و فساد. اصلا دوست عزیز که اینقدر دم از امام زمان می زنی آیا در اسلام شما حجاب برای همه زنها مطلقا اجباری است پس اینکه این قضیه منافات داره با اختیار انسان چطور توجیه می کنید؟

    • Faezeh:

      نه عزیزم هنوزم بسیجی زندس واماده

  79. javid:

    این خانم خودش میدونه این کارش با عرف جامعه سازگار نیست حتما یه فشاراتی بهش اومده که اینجور به سیم اخر زده خدا مشکلشو حل کنه وامیدوارم این ظرفیتو داشته باشیم که اذیتش نکنیم

    • mohammad:

      چرامیگن استقلال آزادی جمهوری اسلامی اگه آزادی نباشه میگن استقلال جمهوری اسلامی میگن خوب

  80. طرفدار اصلاحات:

    باتو موافقم عزیزم

  81. azadi:

    چه نظرهای گهر باری!!!شما جوونا و روشن فکرای این جامعه اید؟پ این جامعه حقشه هر بلایی سرش میاد.آزادی یعنی هرکس با هر ایدئولوژی که دوست داره زندگی کنه و بگرده.چرا شما داد اعتراض میارید که فرانسه محجبه ها را به مدارس و محیط کار و دانشگاه راه نمیده اما حاضر نیستید اجازه بدید توی ایران هرکس هرطور که میخواهد آزادانه انتخاب کنه.کمی منطقی فکر کنید

  82. مسلمان:

    در مورد چی بحث میکنید. از چی طرفداری میکنید . از چه کارایی که باید انجام میدادید و ندادید حرف میزنید؟ من یه جوونم ۲۳ سالم. مسلمانم. از مذهب حرف نمیزنم.اگر مسلمانیم باید طبق کتاب آسمانی رفتار کنیم به خدا اعتقاد داشته باشیم و مغلوب شیطاننشویم. کارهای بد را بازگو و حمایت نکنید آزادی لخت گشتن نیست . آزادی زندگی مملو از آرامش و آسودگی در کنار نعمتها و زیباییهای خداونده که به نظر من من در این دنیا به خاطر نداشتن حکومتی که
    عدالت واقعی خداوند رو رعایت کنه امکان پذیر نیست. آخوند نیستم. لطفا کمی از وقتتون رو به خواندن قرآن معطوف کنید . ببینید و بخوانید و تفکر کنید در کلام خداوند متعال ..

    • طرفدار اصلاحات:

      مسلمان جان تو برو به مسلمونیت برس عزیزم کاری هم به بقیه نداشته باش که میخان چیکار کنن

  83. ئخاشئشی:

    همه دنیا گاو و شترن غیر از ما

  84. بنده خدا:

    سخت دنبال مشتری داغ می گرده!!!

    • فرزاد:

      بی غیرت به مردم تهمت نزن

  85. طرفدار اصلاحات:

    دوست داشته عشقش کشیده به هیچکس هم ربطی ندارههههههههه

  86. reza:

    رضا شاه میزد تو سر که چادر بردارید اینا میزنن تو سر که چادر بذارید چه خوبه اگه آزادی واقعی باشه و هر کس با هر عقیده بدون اهانت به دیگران هر چه خواست انتخاب کنه

  87. ....:

    شما چرا اینقدر به حجاب خانمها حساسید برید خودتونو درست کنید .

    • رضا:

      پس قبول می کنی که دخترها مثل گاو و شتر و … می تونن لخت بگردن! تو خودت سرتا پا ایرادی بی شرف بی غیرت!

  88. رها:

    گذاشتن این مطلب تو سایتت خیلی بدتر از کار این دختره…

    • عباس گلدوست:

      همه مردان ایران از اان دختر کمترند اگر جوابش ندهند

  89. ایرانی:

    آقایون و خانومها زیاد تند نرید اگه کسی حساسیت نشون نده میره حجاب سرش میکنه در شهدا رفتند که ویژه خواری، اختلاسها ، فسادها، …. در کشور برچیده شود که هرروز رو به افزایش است و الا بیرون ماندن موی یه دختر به اقتضای جوانیش خاک تو سر ملتی نمیکند. فسادها و خیانت هاست که خاک بر سر ملتی میکنه که شده.

    • سهیلا:

      مرسی با این جواب دندون شکنتون واقعا عالی بود

      • رضا:

        الهی دندون هر بدحجاب و بی حجابی بشکنه بره تو حلقشششششش

        • سالویا:

          بگردم واسه شما که چشم دیدن این چیزا اصلا ندارین…از بغلت رد شه زود میگی استغفرالله و سر تو میندازی پایین…برو عمو انقد شعار نده الکی…ایشالا کورشن پسراییم که چشم دختر مردمو در اوردن

    • مصطفی:

      مرسی از جواب قشنگت

  90. محمدرضا:

    خاک بر سر ما

    • مصطفی:

      دقیقا خاک تو سرت

      • یاشار:

        مداوما خاک نو سر جفتتون ههههه

        • سالویا:

          چه خاکی به پا کردید!!!!
          در ضمن مهسا جون این چیزا فقط توتهران نیست همه جا وجود داره …بعله…درست حرف زدنو یاد بگیر شما اول بعد بیا نظر بده

          • Faezeh:

            میبینم که جنگ نرم خوب اثر کرده خوب عزیزان هموطن به جون هم افتادن

  91. منصور نوين:

    متاسفم برای نیرو های انتظامی متاسفم برای قوه قضاییه متاسفم برای مسئولینی که غیرت ندارند…. متاسفم که دختری با چنین گستاخی در روز روشن بدون ترس و واهمه از پلیس کشف حجاب میکند….. از شهدا شرمنده ایم از خودمان شرمنده ایم که امر به معروف و نهی از منکر نکردیم تا کار به اینجا کشیده، دیگه هیچ چی نمیتونم بگم…

    • /////:

      برو واسه خودت متاسف باش

    • حسن:

      برو در قیفتو بذار

  92. علی:

    مگه چه کار کرده بهتر از ساپورت پوشاست که
    مگه همه دولت مردان ما از کشور که خارج میشن چشماشونو می دوزن
    البته منی که درقفسم دلم برای بیرون لک میزنه بیرون که رفتم عادی میشه

    • منصور نوين:

      حیف از اون اسم قشنگت که اینطوری حرف میزنی متاسفم برات…

      • Faezeh:

        افرین اقا منصور

  93. استبداد:

    نسل جوان از این دختر حمایت می کنه

    • ستایش:

      نسل جوان بیجا میکنن باتو………

      • امید به فردا:

        حسن روحانی:بازگشایی سفارت امریکا در ایران”ناممکن”نیست

        • نام شما...:

          امیدوارم خوابش رو ببنینی.کور خوندی آقا.آمریکا رو دیدم چه جوری جواب اعتماد دولت آقای روحانی رو داد که دائم با مردم ایران با زبان زور وتهین و بی ادبانه صحبت می کنه و مدام لفاظی می کنه.آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست.این رو همه مردم ایران می دونن.

        • Faezeh:

          امام خمینی :امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند

          • شاه دوست:

            با همین جملات ملت ایران بدبخت و بیچاره کردین!
            از هر نظر امریکا سره….ایران در برابر امریکا مثل قطره دربرابر دریاست…

            • Reza:

              چرا به ایران حمله نمیکنه

              • علیزاد:

                شاه خودشو ایراندوست میدونست نه آمریکادوست
                یه کم مطالعه کن بعد برای خودت اسم انتخاب کن.
                شنیدی بعضی غرب‌پرستان با توریستان موطلایی … می‌کنند؟
                نمونه: خاطرات دختر مهندس بهرام‌پور طراح شهرک غرب تهران

      • iran:

        گفتم نسل جوان نه ترشیده ها

      • نام شما...:

        تو غلط میکنی با هفت جدت!!

      • م:

        ایووووووووووووووول باهات موافقم بدجور ستایش

    • منصور نوين:

      از قول خودت حرف بزن آقای محترم…

    • حسن:

      یواش برو نخوری زمین زوده براتون این آزادی.هنوز بوی خون شهدا در کشور ما می پیچد.

      • ضد خر:

        از خون شهدا مایه نذار که وارثاشون شدین شما دزدای بیت المال. شماها که به بخوربخور مشغولین بذارین مردم زندگیشونو بکنن، حروم‌لقمه‌ها.

    • رضا:

      آقارضا که هم نام منی البته هم هردو مون هم نام امام رضا از امام رضا حخالت بکش!!!!!!۱
      دوس داری ناموس خودت این جور بیاد تو خیابون بقیه راجع بهش نظر بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    • ماندانا:

      بادیگران کار ئداشته باش با ناموس تو هم کار ندارند هر کاری میکنی بکن پیشرفت را در این دیدید من نمیگویم با حجاب به اسلام میرسیمن ولی بدون کم کم غیرت را میگیرند بع ناموست را

    • Faezeh:

      نسل جوان غلط میکنه من نیستما گفته باشم

  94. vektor:

    damash garam harche bash bach mahal mast man azash hamayat mikonab azade zandabad

    • رضا:

      بیخود می کنی پست فطرت!

    • طرفدار اصلاحات:

      دمت گرمممممممممممم vektor

      • Faezeh:

        از یه طرفدار اصلاحات بیشتر این هم انتظار نمیره
        واقعا متاسفم که یه خانوم باید بهتون بگه بی غیرت

        • صابر:

          مثانه ام را میخوره

  95. دیوونه:

    خاک تو سرت بعد میگیم چرا .حرمت نگه دار

  96. مجید:

    دوست عزیز

    وقتی برای یک سایت ظاهرا معتبر مطلب می نویسی قبل از این که هر چیزی به ذهنت میرسه رو به عنوان دلیل درستی ادعات مطرح کنی کمی تحقیق کن . کار به نوع پوشش این دختر خانم ندارم ، اما جعلی بودن نامه چارلی به جرالدین چیزیه که حتی افرادی با معلومات متوسط هم از اون آگاهن . ولی شما ظاهرا مطالعه نمی کنی وگرنه مصاحبه دختر چاپلین رو که اتفاقا چند وقت پیش ایران هم اومده بود می خوندی : پدر من اهل این جور نامه نگاری ها نبود … !

  97. قربانی:

    نمیدانم اینا چقدر کرودلن تا چه اندازه اینا دنبال شهوت و شیطانند اینا برن از دخترایی که به خاطر بدحجابی و بی عفتی زندگیشونو باختن عبرت بگیرن البته من در مورد بی حجابی دختران پدر و مادرشان را مقصر می دانم و در مرود بی حجابی زنان ؛ شوهرشون را غیرت در مردان نباشد حجاب و حیا از زنان برداشته می شود
    باید با برخورد قاطع جلوی این گستاخان بی حیا را بگیریم

  98. مهسا:

    باید دولت ما با اینجور بی حجابیا به شدت برخورد کند تا عبرتی برای سایرین باشد مثلا درکشور اسلامی زندگی میکنیم تهرانیها ابروی کشور ما رو بردن

    • کاردان:

      مگه هرکی روسری سر نکنه بد حجابه ؟ چرا نمیتونیم حداقل مث سایر کشور های مسلمان رفتار کنیم . مثلا مالزی
      کجای پوشش بد حجابه . حجاب باید درونی باشه .
      فقط باید کشور ما تز اجتماعیش با تمام دنیا تفاوت کنه ؟ حتی تو کشورهای مسلمانم تکیم .

      • سید جلال:

        شمایی که میگی حجاب باید درونی باشه همه حرفت شعاره چون خودتم دوست داری مثل این زن مفسد و هرزه باشی ولی روت نمیشه و میای اینجا کار همچین جاهلی رو تایید میکنی….

        • ali:

          baba boro khejalat bekesh
          mage harki mese to fekr nakard mofsede? aslan girim ke mofsede be toche? mikhay amre be marof va nahy az monkar koni??? harfeto bezano heri …lajan bo gandet adamo khafe mikone..on donya yagheye shomaharo amsale hamin shir zanaye irani migiran bayad javab bedin ..khak bar sar ..fek kardi harki mese khodesh nabashe mofsede:|

          • ایرانی:

            فکر نکنم این علی اصلا ایرانی باشه چون اصلا غیرت نداره چون اگه داشت یکم به فکر ناموس خودش بود از طرفی این حرفای زشت را نمیزد

          • salma:

            خاااااااااک تو سرت علی بی غیرت خر ک ب این انسان نما میگی شیر زن

      • محمد:

        اقای کاردان مملکت اسلامی باید احکام قرانو پیاده کنه برو ببین قران چی میگه

      • Faezeh:

        باید بگم که حجاب دو بعد داره یک بعدش درونی که شامل حیاو سنگینی دررفتار وگفتاره ویک بعدش بیرونیه که حجاب پوشش روشامل میشه که اتفاقا در قرآن کریم «سوره ی نور ایه ی۳۱» هم به صراحت اشاره شده لطفا مراجعه کنید

        • محمد:

          افرین دقیقا همینه

      • کیمیا:

        دیدگاهتون احمقانس
        حجاب درونی با ظاهری برهنه این بی شخصیتیه

    • طرفدار اصلاحات:

      آخی مهسا خانم از کی تاحالا تو تعیین تکلیف میکنی واسه دولت لطفا تو خودت مواظب اعمالرفتار خودت باش به دیگران کار نداشته باش عزیزم

    • حسین:

      شما فرهنگتونو اول درست کنید بعد به فکر حجاب باشید. از نبود فرهنگ که این چیزا واسمون خیلی عجیبه

      • Faezeh:

        میشه فرهنگو تعریف کنید؟البته فرهنگ اسلامی رو چون کشور ما اسلامیه

    • بچه تهرون:

      خفه بابا
      هر چی میشه تهرانیها تهرانیها میکنین
      مگه تهرانی هم داریم ؟ امثال شما دهاتی ها پاشودن اومدن تهران ، تهران چطور چیزای دیگش خوبه ؟ این یه موردشو فقط میبینین.

      • Faezeh:

        من نمیدونم تهران چه کلاسی داره که انقدر بهش مینازید به الودکیش مینازید،به ترافیکش مینازید،به عقده ای بودن بچه هاش مینازید بهم بگید واقعا تهران چه چیز قشنگی داره ؟حتما این قشنگه که از اول تا اخر هفته کار یه اخر هفته ای یه باغی بوستانی میرن خوش بحال خودمون که هر روز تو باغیم وحداقل درست نفس میکشیم

        • هادی:

          فائزه خانم باشماموافقم

      • hadi kamianfar:

        بچه تهران مگه خودت بچه ناف تهرانی تهرانی های قدیم همشون زمان انقلاب رفتند الان موندن دهاتی های تهران مثل تو

    • ناشناس:

      نرود میخ آهنین بر سنگ
      اینها با اختیار خودشون این زندگی سگی رو انتخاب کرده اند

    • ali:

      ما یه استان داریم تهران یکی داریم البرز
      کرج مرکز البرزه عزیزم لااقل تیتر خبرو بخون!!

      • میثم:

        آقا علی یا بهتره بگم بچه جون ،اگه خواهر تو جای این دختر باشه و من بهش …. بگم ؛بازم جرات داری حرفاتو تکرار کنی؟؟؟یا اصلا دختری که اسمتو پسر گذاشتی علی. پس بیخودی و نفهمیده نظر نده برو خانواده خودتو جم کن نفر بعدی خواهر یا مادر خودته با این طرز فکر تو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.