کشف حدود ۱۵ تن موادمخدر در آذربایجان‌غربی

۲۱ آبان ،

54-32.jpg

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌غربی از کشف ۱۴ تن و ۳۶۷ کیلو و ۱۴۱ گرم انواع موادمخدر در هفت ماهه سال جاری در استان خبرداد.

به گزارش تفسیری خبرنگار «انتظامی » خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه آذربایجان‌غربی، سرهنگ کریم اکبری اظهارکرد: در این جهت یک‌هزارو ۱۴۸ تن شامل قاچاقچیان موادمخدر، حمل‌کنندگان فروشندگان و نگه‌دارندگان موادمخدر دستگیر شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به کشفیات انواع موادمخدر از اول مهرماه سال تا ۱۶ آبان ماه افزود: مجموع کشفیات موادمخدر ۵۹۰ کیلو و ۸۰۶ گرم شامل هروئین، مرفین، تریاک شیشه و پیش‌سازهای موادمخدر بود که در این جهت ۶۷ قاچاقچی، ۴۴۵ تن توزیع‌کننده و ۱۷۵ تن نگهدارنده دستگیر شده‌اند.

به گفته وی، در این جهت یک تن تبعه‌خارجی نیز که قصد خروج ۱۰۰ گرم شیشه از تهران به سمت خارج از کشور را داشت در شهرستان خوی دستگیر شد.

اکبری ادامه‌داد: در این خصوص ۱۲ باند منهدم و ۲۵ دستگاه خودرو توقیف شد.

به گفته رییس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌غربی، عمده کشفیات موادمخدر طی این مدت، در زمینه ۸۰ کیلوگرم شیشه و ۱۷۴ کیلوگرم پیش‌ساز شیشه بود.

به گزارش تفسیری ایسنا، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌غربی از کشف ۱۳۹ کیلو و ۷۱۳ گرم از انواع موادمخدر در مهرماه امسال که در طول ۴ روز که دو روز در شهر و دو روز در روستا انجام پذیرفته بود خبرداد و تصریح‌کرد: در این رابطه ۱۳ قاچاقچی و ۱۰۸ توزیع‌کننده دستگیر شده‌اند و در مجموع در این خصوص ۱۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.