کشف حدود ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

Multimedia_pics_1388_2_photo_6656.jpg

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف بیش از ۱۵ هزارلیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبرداد.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ عبدالحسین بسطامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جهتی مقابله با قاچاقچیان سوخت و اشخاص سودجو و iبه منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس، طرح پاکسازی را در یکی از روستاهای ساحلی تابعه بندرعباس اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۷۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و پنج دستگاه پمپ‌مکش تخلیه کشف و ضبط شد، گفت: ۸۰۰۰ لیتر سوخت iبه‌دلیل عدم‌امکان انتقال و ۱۰۰ بشکه ۲۲۰ لیتری، ۴۷ مخزن پلاستیکی آغشته iبه سوخت نیز در محل معدوم شدند.

به گفته بسطامی، شش دستگاه خودرو وانت و یک دستگاه خودرو سواری فعال در شبکه قاچاق سوخت iبه‌همراه یک‌دستگاه اتوبوس و یک‌دستگاه کامیون تریلی حاوی باک غیراستاندارد نیز در اجرای این‌ طرح توقیف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: در این جهت ضمن دستگیری ۱۰تن از عوامل فعال در قاچاق سوخت تعدادی از اتباع بیگانه نیز که iبه صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند، دستگیر شدند.

وی ضمن تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط و محلات‌آلوده iبه سوخت، از شهروندان خواست در صورت ملاحظه و برخورد با هرگونه فعالیت و قاچاق سوخت توسط اشخاص فرصت‌طلب و سودجو مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن سریعت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت iبه شناسایی و دستگیری متخلفان و پاکسازی محل اقدام شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.