کشف شواهد یک جنایت بین المللی در سطل زباله +عکس

عکسهایی از قتل عام مردم غیر نظامی اندونزی توسط یک کارمند در سطل زباله پیدا شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، یک نشریه هلندی عکس های جدیدی منتشر کرده که نشان دهنده اعدام  سربازان اندونزیایی توسط سربازان هلندی  درزمان استعمار این کشور است. انتشار این عکس ها باعث جنجالی در بین تاریخ نگاران شد  ضرورت بررسی مجدد استعمار اندونزی توسط هلند شد.

در یکی از این عکس ها که نشریه فولکس کرانت اقدام به انتشار آن در سه شنبه گذشته کرد صحنه اعدام سه اندونزیایی به تصویر کشیده شد و عکس دیگر شامل خندقی مملو از اجساد اندونزیایی ها می شود که در کنار خندق دو سرباز هلندی ایستاده اند.

این نشریه در شرح این عکس ها گفت که این عکس ها نشان دهنده اعدام های دسته جمعی در زمان استعمار اندونزی توسط هلند است ، استعمار اندونزی تا سال ۱۹۵۰ ادامه داشت و در آن زمان جزایر هند شرقی معروف بود.

این نشریه ادامه داد که این عکس ها در آلبوم شخصی یکی از سربازان هلندی مستقر در اندونزی یافت شد.

تحقیقات در این زمینه نشان داد که سرباز عکاس در سالهای ۱۹۴۷ تا ۱۹۵۰ در اندونزی خدمت می کرده است و در حالی فوت کرده که هیچ وارثی از خود به جای نزاشته است.

این عکسها نیز توسط یک کارمند در آلبومی در سطل زباله پیدا شد.

از طرف دیگر روزنامه نگار هلندی مقیم در جاکارتا “میشال ماس” در این خصوص گفت: حکومت اندونزی تاکنون هیچ موضع رسمی اتخاذ نکرده است و رسانه های محلی اتهاماتی را در خصوص جنایت بر علیه حقوق بشر با ارتکاب قتل عام مردم بی گناه به هلند نسبت داده اند.

همچنین در همه موزه هی اندونزی مجسمه هایی از افرادی که بوسیله هلند اعدام شده اند وجود دارد.

یاد آور می شود که هلند در این خصوص از دولت اندونزی به صورت رسمی عذرخواهی کرده است.

برای مشهده مجله شبانه کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.