کشف محموله انفجاری در مرز ایران و پاکستان

۲ م دیماه ،

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از کشف محموله انفجاری در مرزهای شرقی کشور خبر داد و گفت: این محموله که حاوی بیش از ۲۰ بمب ساعتی و کنترلی است، در مرز ایران و پاکستان کشف شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سردار سرتیپ رادان در حاشیه مراسم اعطای سردوشی به دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی افزود: نیروهای اطلاعاتی، عملیاتی و مرزبانی نیروی انتظامی با همکاری سپاه و وزارت اطلاعات توانسته اند، گروهی که قصد وارد کردن این محموله را داشتند، شناسایی کنند و مانع اقدام آنان شوند.
وی گفت: در این عملیات که در نقطه صفر مرزی انجام شد، یک نفر از اعضای این گروه دستگیر شد و بقیه به آن سوی مرزها متواری شدند.
جانشین فرمانده ناجا از دولت پاکستان خواست به وظایف خود در امور مرزی اهتمام ورزد تا خاک این کشور مسیری برای تردد اشرار و گروه های مختلف نشود.
سردار رادان افزود: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و واحدهای اطلاعاتی، اشراف خوبی به مرزهای کشور دارند و با هرگونه اقدام علیه نظام و مردم برخورد می کنند.
وی گفت: عوامل داخلی و خارجی بیگانه، همواره قصد داشته اند تا علیه انقلاب اقدامات خرابکارانه انجام دهند و ما نیز با قوت و قدرت پاسخ آنان را داده ایم.

 تشدید برخورد با اشرار، سارقان مسلح و اراذل و اوباش
جانشین فرمانده نیروی انتظامی، از موج تازه برخورد پلیس با اراذل و اوباش، اشرار و سارقان مسلح در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اقدامات اطلاعاتی خوبی در این زمینه انجام شده است که نتیجه آن به زودی از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید.
سردار سرتیپ رادان دربارهٔ برخورد قوه قضائیه با بر هم زنندگان نظم عمومی و سارقان مسلح افزود: هر قدر هزینه تخلف و جرم افزایش یابد، ارتکاب به جرایم نیز کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به برخورد قوه قضائیه با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی گفت: با تصویب قانون تازه برخورد با این مواد، هزینه جرم افزایش یافت و به این سبب بسیاری از مجرمان حاضر به ارتکاب این جرم نیستند.
سردار رادان افزود: زمانی که قوه قضائیه برخورد با این جرم را افزایش داد، متخلفان کمتر به سوی آن رفتند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری سارقان زورگیر که تصاویر آنان در بعضی رسانه ها انتشار یافت، گفت: با دستگیری این مجرمان، منتظر برخورد قوه قضائیه با آنان هستیم و قاطعیت دستگاه قضایی با این دسته از اشخاص به طور حتم در کاهش این گونه جرایم تأثیر به سزایی خواهد داشت.
سردار رادان دربارهٔ فعالیت استودیوهای زیرزمینی و برخورد پلیس با این اشخاص گفت: هر اقدام ضد فرهنگی مورد توجه پلیس قرار خواهد گرفت و اگر خبرها و اطلاعاتی در این زمینه به دست پلیس برسد با آن برخورد خواهد شد.
وی گفت: اراده جمهوری اسلامی ایران برخورد قاطع با هنجارشکنان است و اقدامات زیرزمینی نیز نمونه ای از جرایمی است که پلیس با آن برخورد خواهد کرد.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.