کشف مشروبات الکلی در بندرعباس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ایسنا

1196000000007920231.jpg

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف یکصد کیلوگرم موادمخدر و تعدادی مشروبات‌الکلی جاسازی شده در یک خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ عبدالحسین بسطامی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: مأموران یگان امداد شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی یکی از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر و مشروبات‌الکلی که با یک‌دستگاه خودرو سواری اقدام به جابجایی و قاچاق موادمخدر می‌کرد را شناسایی نمودند.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محل متهم واقع در یکی از روستاهای تابعه شهرستان اعزام و در بازرسی از یک‌دستگاه خودروی سواری پاترول که در زیر خار و خاشاک مخفی شده بود را توقیف نمودند.

بسطامی اضافه‌کرد: در بازرسی از اطراف محل اختفاء خودرو، تعدادی مشروبات الکلی و ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه در زیر زباله‌ها جاسازی شده بود نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه خودرو به همراه موادمخدر و مشروبات الکلی مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل شد، گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی توزیع و قاچاق موادمخدر و مشروبات‌الکلی ادامه دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.