کشف موقوفه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی در مازندران

۷ م دیماه ،

سرپرست اداره اوقاف و تعزیرات و امور خیریه نوشهر مازندران از کشف موقوفه ای درنوشهر به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

حجت الاسلام شعبان رضایی سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرهای نوشهر و چالوس با بیان این مطلب به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به همت این اداره موقوفه ای در روستای گتکش  شهرستان نوشهر کشف و ثبت شده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرهای نوشهر و چالوس افزود: واقف این موقوفه محمد علی ابراهیمی بوده که زمینی به مساحت ۳ هزار و ۶۴ مترمربع در این روستا را برای دفن اموات مسلمین در این روستا وقف نموده است.
رضایی گفت: ارزش این موقوفه کشف شده ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.
وی ادامه داد: از عموم مردم به ویژه بزرگان و مسئولین مناطق روستایی و شهری درخواست می گردد تا با اداره اوقاف همکاری نمایند و موقوفاتی که توسط واقفین خیراندیش از قبل به جای مانده و به هر سببی کشف نشده است را شناسایی و معرفی شد.
وی یادآور شد: از جمله وظایف اصلی اوقاف اجرای نیات واقفین خیراندیش است که با کشف موقوفات بهتر به طور دقیق و صحیح می تواند به این امر بپردازد و یقینا عواید حامل از این موقوفات طبق وقف نامه برابر با نیات واقفین که اکثرا برای مصالح عموم مسلمین و بزرگداشت شعائر اسلامی است هزینه خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.