کشف گورهای جمعی درنزدیکی اشرف

یک عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقین از وجود گورهای دسته جمعی در اطراف فراموشخانه اشرف دژ پوشالی این گروهک در استان دیالی عراق خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، این عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقین روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب افزود: یکی از این گورها در ضلع شمالی فراموشخانه اشرف و در تپه ای به نام ˈ ورساطه ˈ قرار دارد.

تپه مزبور در فاصله تقریبی پنج کیلومتری پادگان اشرف و بعد از روستای ˈخان غرفهˈ در استان دیالی عراق قرار دارد.

وی ادامه داد: در جریان یکی از رزمایش های هفتگی و هنگام حفر محلی برای پارک نفربر زرهی با استفاده از لودر به یکی از این گورهای جمعی برخورد کردیم که در آن شمار زیادی جمجمه و بقایای اجساد انسان وجود داشت.

این عضو جدا شده از گروهک منافقین خاطر نشان کرد: منافقین برای مخفی کردن واقعیت ماجرا قصد دارند تا اجساد این گورها را اعضای فراموشخانه اشرف معرفی کنند که در جریان پاکسازی فرقه ای حذف فیزیکی شده اند.

وی با اشاره به این که در گورهای مزبور اجساد افراد مختلفی اعم از ایرانی و عراقی شامل عرب و کرد وجود دارد، تاکید کرد: البته جنایات رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین بر هیچ کس پوشیده نیست به طوری که این بیمار روانی حتی به اعضای گروهک خود هم رحم نمی کرد.

این عضو جدا شده از گروهک منافقین خاطر نشان کرد: رجوی در برخی موارد افرادی را که با نظرات وی مخالفت می کردند، به صورت مخفیانه حذف فیزیکی می کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در جریان برخی اقدامات تروریستی اعضای این گروهک علیه پاسگاه های مرزی ایران، شماری از رزمندگان ایرانی دستگیر می شدند که برخی از اجساد این گورهای جمعی مربوط به آنان است.

وی با اشاره به عملیات مروارید علیه کردها که طی آن صدها تن از شهروندان غیرنظامی اعم از زن و کودک و پیشمرگان وابسته به اتحادیه میهنی کردستان عراق کشته شدند،افزود: در این عملیات شماری نیز اسیر و سپس کشته شدند و این احتمال وجود دارد که اجساد آنها نیز به صورت جمعی دفن شده باشد.

این عضو جدا شده از گروهک منافقین با تاکید بر این که هیچ یک از اعضای این گروهک از سرنوشت اسرای کرد عراقی اطلاعی نداشت، توضیح داد: بر اساس ادعاهای مسئولان فرقه رجوی این افراد مدتی بعد بدون هیچ اطلاع رسانی آزاد شده اند.

وی با مشکوک خواندن آزادی افراد مزبور افزود: اگر این اتفاق می افتاد سرکرده فرقه با تبلیغات گسترده این موضوع را در شبکه ماهواره ای و ساختار رسانه ای خود اعلام می کرد در حالی که چنین اقدامی صورت نگرفت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال وجود اجساد برخی اسرای ایرانی در گورهای جمعی مزبور گفت: این احتمال نیز قوی است چرا که یکی از زمینه های فعالیت اعضای گروهک منافقین تخلیه اطلاعاتی اسرای ایرانی بود و هنگامی که آنان مقاومت می کردند، رزمندگان را به شهادت می رساندند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.