کشف یک گوشتخوار جدید/ تصویری

دیده بان حقوق حیوانات ایران: کشف یک موجود گوشتخوار تازه در مقایسه با کشف گیاهخواران جدید،‌ بسیار اتفاق نادرتری است. به همین دلیل کشف این پستاندار ژولیده با دندان‌هایی که به نمایش گذاشته است، زیست‌شناسان را هیجان‌زده کرده است.

Animal-Rights-Watch--ARW-1-763
بعد از ۲۴ سال،‌ بالاخره برای اولین بار، یک گونه تازه از موجودات گوشتخوار کشف شد. این کشف تازه محققین و زیست‌شناسان را بسیار هیجان‌زده کرده است، چون کشف یک گوشتخوار تازه،‌ در مقایسه با کشف گیاهخواران جدید،‌ بسیار اتفاق نادرتری است.

گوشتخوار جدید

در حقیقت تعداد فراوانی ازگیاهخواران روی زمین وجود دارند،‌ تنوع آن‌ها هم بیشتر است. اما گوشتخواران تنوع کم‌تری دارند و تمایزیافتگی بیشتری دارند. آن‌ها اغلب در تراکم‌های پایین‌تری هم یافت می‌شوند.

در جستجوی موارد دیگری ا ز این گوشتخوار جدید

 در جستجوی موارد دیگری ا ز این گوشتخوار جدید

به گزارش نشنال‌ژئوگرافیک، محققین انجمن حفاظت از حیات وحش دورل در انگلستان موفق شده‌اند برای اولین بار این موجود که به افتخار دورل،‌ یکی از طرفداران محافظت از محیط طبیعی اخیر،‌ وونتسیرای دورل نامیده شده است را ثبت کنند. با این که این موجود با تازگی کشف شده است،‌ اما شاید تعداد چندانی از آن روی زمین باقی نمانده باشد،‌ شاید حتی کم‌تر از ۵۰ قطعه! بنابراین این گوشتخوار جدید در طبقه به شدت در خطر انقراض جای می‌گیرد. پیدا کردن این موجود در طبیعت بسیار بسیار دشوار است.  شاید برایتان جالب باشد بدانید این موجود برای اولین بار در حال شنا کردن در دریاچه لو رفت و محققین توانستند آن را کشف کنند.
وونتسیرای دورل یک موجود ژولیده به اندازه یک گربه است. محققین او را شبیه یک موش خرمای ژولیده و نامرتب توصیف می‌کنند. این پستاندار گوشتخوار برای اولین بار دندان‌های خود را در مقابل دوربین انسان‌ها به نمایش گذاشته است.

خبر آنلاین- بهنوش خرم‌روز

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.