کشف ۴۲۲ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس یزد

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “امان اللهی” در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از مسیرهای مواصلاتی استان مطلع شدند و ضمن هماهنگی با مقام قضایی اقدامات لازم در خصوص دستگیری آنها را انجام دادند. وی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان در جاده کنار گذر یزد به خودروی حامل مواد مخدر دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس به حرکت خود در مسیر ادامه داد.
رئیس پلیس استان یزد با اشاره به اینکه در نهایت ماموران توانستند با اجرای طرح مهار خودروی مورد نظر را متوقف نمایند،اظهار داشت: در بازرسی از خودرو فوق ۴۲۲ کیلو گرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط کردند. سردار امان اللهی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان هرگز کوتاه نخواهد آمد،خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ بدانند پلیس اجازه نخواهد داد عده ای برای کسب منافع شخصی خود جان جوانان ما را به مخاطره بیندازند.
فرمانده انتظامی یزد در ادامه با اشاره به اینکه مواد مخدر معضلی است که تمام جوامع را تهدید می کند،تصریح کرد:مبارزه با این ماده خانمانسوز همکاری تمام کشورهای جهان را می طلبد.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.