کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در بافت – اخبار اجتماعی

دادستان عمومی و انقلاب بافت استان کرمان صبح امروز از کشف بیش از ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، “محمد محقق” دادستان عمومی و انقلاب بافت استان کرمان  اظهار داشت: شهرستان بافت در بحث امنیت در همه ابعاد درسطح استان کرمان از برتری قابل قبولی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بافت امروزه خیلی کم شاهد جرایم خشن هستیم و در این شهرستان برخورد لازم با جرایم با پیگیری و سرعت بالا انجام می‌ پذیرد.
  “محقق” بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف در شهرستان بافت کشف و ضبط شده است.
وی تصریح کرد: در این زمینه ۲۱۷ نفر متهم دستگیر و پرونده‌های آنها در دادسرای عمومی و انقلاب بافت رسیدگی و اتخاذ تصمیم شده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب بافت استان کرمان بیان داشت: دستگاه قضا همیشه سعی دارد که در پیگیری پرونده‌ها با جدیت و سرعت عمل پیش رود که حق کسی ضایع نشود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از نیروهای انتظامی  که در زمینه کشف مواد مخدر انجام وظیفه می کنند‏ تشکر و قدر دانی کرد.


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. amin:

    ایول سرهنگ امیرابادیزاده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.