کشف ۴ خودروی سرقتی توسط عوامل پلیس راهور تهران

۷فروردین ۱۳،

برای جستجوی خودروی سرقتی خود اینجا کلیک کنید؛

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک تهران گفت: عوامل پلیس راهور تهران طی ۲۴ساعت قبل توانستند ۴خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با پرسنلی زحمت کش در تلاش است که با اجرای طرح‌های برنامه ریزی شده فضای شهر برای تردد پایتخت نشینان لذت بخش کند.
کشف پراید سرقتی به شماره پلاک ۷۴۴ ج ۸۷ ایران ۲۲

این مقام مسول پ لیس راهور تهران گفت: پلیس راهور فاتب منطقه ۱۱ در ساعت ۱۶:۱۰ روز قبل در حین انجام وظیفه در خیابان کمالی به یک دستگاه خودروی پراید سبز رنگ به شماره پلاک ۷۴۴ ج ۸۷ ایران ۲۲مشکوک شدند.
وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران پس از استعلام شماره پلاک خودرو متوجه سرقتی بودن خودرو مذکور شدند، لذا در نهایت خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری تحویل گردید.

کشف پژو ۲۰۶ سرقتی به شماره پلاک ۱۲ ص ۷۹۸ ایران ۶۶

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: ماموران واحد گشت خوردوی منطقه ۳ پلیس راهور فاتب در حین انجام وظیفه در محدوده در ساعت ۱ بامداد روز جاری در خیابان هاتف اصفهانی به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ به شماره انتظامی ۱۲ ص ۷۹۸ ایران ۶۶ که بلا صاحب رها نشده بود مشکوک شدند.

وی افزود: در این خصوص عوامل پلیس راهور تهران طی بررسی و استعلام از سامانه آگاهی متوجه سرقتی بودن خودروی مذکور شدند لذا در نهایت خودرو به همراه صورت جلسه تحویل کلانتری ۱۲۴ قلهک گردید.

کشف وانت نیسان سرقتی به شماره پلاک ۷۱ ب ۸۶۷ ایران ۲۲

این مقام مسول پلیس راهور تهران اظهار داشت: عوامل واحد گشت منطقه ۱۹ پلیس راهور فاتب طی گشت زدن در ساعت ۶ صبح روز جاری در محدوده خیابان طالقانی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان به شماره انتظامی ۷۱ ب ۸۶۷ ایران ۲۲ که در لا به لای خودروها پارک شده بود مشکوک شدند.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال این موضوع پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص گردید که خودروی مذکور سرقتی است لذا طبق قانون و تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد تحویل گردید.

کشف پراید سرقتی به شماره پلاک ۷۳ ق ۸۷۲ ایران ۳۳

سرهنگ سعید اسماعیلی ابراز داشت: ماموران خودرویی منطقه ۵ پلیس راهور فاتب در حین گشت زنی در ساعت ۸ صبح روز جاری در محدوده خیابان سیمون بلوار مخابرات به یک دستگاه خودروی پراید به شماره انتظامی ۷۳ ق ۸۷۲ ایران ۳۳ که لا به لای خودروها پارک شده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: به دنبال این موضوع عوامل پلیس راهور تهران طی بررسی و استعلام به دلیل سرقتی بودن خودرو آن را به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض تحویل دادند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.