کشف ۷۰ کیلو هروئین در زاهدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان وبلوچستان از کشف بیش از ۷۰ کیلو هروئین از یک دستگاه تریلر دراجرای طرح امنیتی وانتظامی ذوالفقار ۳ در این استان خبر داد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سرهنگ رضا ناظری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت : در راستای مقابله با این بلای خانمانسور ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح امنیتی وانتظامی ذوالفقار ۳ را به منظور دستگیری عاملان تهیه وفروش مواد مخدر در سطح استان سیستان وبلوچستان به اجرا گذاشتند. رضا ناظری افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک اقدام عملیاتی موفق به شناسائی یک دستگاه تریلر برانندگی یک تبعه افغانی که قصد حمل وجابجائی مواد مخدر به یکی از استان های جنوبی کشور راداشت شدند .
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان وبلوچستان درادامه تصریح کرد : ماموران با انجام عملیات ایست وبازرسی وتشدید یگانهای عملیاتی مستقر در ایست وبازرسی نصرت آباد این شهرستان موفق شدند خودروی مورد نظر را متوقف کنند که در بازرسی از آن ۷۰ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در داخل تایر های این خودرو جاسازی شده بود کشف وضبط شد .
سرهنگ ناظری در خاتمه با اشاره به اثرات مخرب مواد مخدر برپیکره خانواده ، جامعه ، اقتصاد و فرهنگ جامعه از مردم استان خواست برای مقابله با این بلای خانمانسوز ومبارزه با کسانی که در توسعه این معضل اجتماعی نقش دارند با پلیس همکاری کرده وهرگونه اطلاعات واخباری را دراین زمینه به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند ./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.