کشورهای عربی خلیج فارس شریک جرم جنایت ها در سوریه

استعمارگران از کشورهای نفت خیز خلیج فارس به عنوان صندوق مالی استفاده می کنند و علاوه بر غارت ثروت های این کشورها آنها را در خونریزی های سوریه نیز شریک کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، وجود گروه های مسلح تروریستی در مناطق مختلف سوریه و حمایت مالی و تسلیحاتی خارجی بخصوص حمایت وهابی ها از این گروه ها بر کسی پوشیده نیست.

سلاح ، مهمات و تجهیزات مخابراتی و ارتباطی از جمله تجهیزاتی است که حامیان خارجی گروه های مسلح در سوریه در اختیار آنها قرار می دهند که فعالیت های تحریک آمیز برخی شبکه های ماهواره ای و استفاده از شاهدان دروغین را نیز باید به آن افزود. 

در ادامه با اشاره به نقش منفی ترکیه و رجب طیب اردوغان نخست وزیر آن در بحران سوریه آمده است: اکنون کاملا روشن شده است که بیشتر تسلیحات و مهمات موجود در جسرالشغور از ترکیه وارد این منطقه شده است. 

در بخش دیگر گزارش آمده است: استفاده از نارنجک های ساخت سوئیس در سوریه از دیگر رسوایی هاست که تحقیقات اولیه نشان می دهد این سلاح های به دست آمده از افراد مسلح در سوریه از جمله نارنجک هایی هستند که سال دو هزار و سه در قالب محموله ای به امارات فروخته شده است. 

در ادامه گزارش آمده است: متاسفانه رژیم های عربی بخصوص رژیم های حوزه خلیج فارس به صندوق مالی کشورهای استعمارگر تبدیل شده اند. استعمارگران به غارت ثروت این کشورها و ملت های آنها اکتفا نکرده اند بلکه آنها را درگیر قراردادهای سنگین تسلیحاتی و خونریزی ها در سوریه نیز کرده اند.   


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.